Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:16:39 GMT

حضور مشکات الزهرا صفی در فینال تور جهانی تنیس تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۱۲۳۰

مشکات الزهرا صفی با برتری مقابل نماینده روسیه به فینال مسابقات تور جهانی تنیس راه یافت.

مسابقات تور جهانی زیر 18 سال با فینالیست شدن نماینده کشورمان در بخش دختران همراه بود.

طرفداری | به نقل از سایت فدراسیون تنیس، با انجام مرحله نیمه نهایی بخش دختران، مشکات الزهرا صفی از ایران موفق شد با نتیجه 7 بر 6 و 6 بر 3 ارینا اریفولینا از روسیه را شکست دهد و به عنوان اولین فینالیست معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این مرحله مارگات فانتالا از فرانسه و آسلی اوزجان از ترکیه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که برنده این دیدار فردا به مصاف نماینده کشورمان می‌رود.

پس از این دیدار، مشکات‌الزهرا صفی از ایران- کات کوپه از بلژیک و نمایندگان ترکیه برای کسب عنوان قهرمانی بخش دونفره با هم دیدار می‌کنند.

پیش از این صفی با کسب عناوین قهرمانی و در نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی و حضور در گرند اسلم استرالیا برای کشورمان افتخار آفرینی کرده بود.

این مسابقات فردا با برگزاری دیدار فینال انفرادی دختران و پسران به پایان می‌رسد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت خداحافظی علیرضا بیرانوند با هواداران بوآویستا سخنگوی AFC: انتخاب تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به عهده فدراسیون هاست نزدیک شدن گروه سیتی، به تصاحب باشگاه پالرمو وینیسیوس: از آنچلوتی خواستم تعویضم نکند چون می خواستم هت‌تریک کنم؛ بنزما باید برنده توپ طلا شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مشکات الزهرا صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان