Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با تاکید بر حمایت از کالای داخلی اظهار داشت: باید جنس ایرانی استفاده کرد تا کارگر و کارخانه ایرانی سود ببرد هر چند آن کالا دارای کیفیت چندان مناسبی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی صورت بگیرد، فرزندان این مرز و بوم دارای شغل و درآمد می‌شوند اما اگر جنس خارجی استفاده شود کشور توسعه نمی‌یابد و بنابراین باید خرید جنس خارجی را بر خود حرام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه با تاکید بر توجه به وضعیت جاده‌های مواصلاتی گفت: اگر شبکه ریلی در استان به شکل صحیح راه افتاد هم در بحث مسافری و هم در بحث باری، شاهد رشد مطلوبی در آذربایجان‌غربی خواهیم شد.

وی در ادامه نیز با ابراز خرسندی از اینکه تعداد و مقدار معادن استان بسیار زیاد است بیان کرد: برای رشد اقتصادی در این زمینه حرکت‌هایی انجام شده و مسئولان باید به شکل جهادی وارد میدان شوند و از سوی دیگر در بحث گردشگری باید زیرساخت‌های آن فراهم شود تا شاهد درآمدهای گردشگری در استان باشیم.

حجت الاسلام قریشی افزود: امید است با سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان، در مدت کوتاهی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود هر چند که صبر و تحمل مردم در برخورد با مشکلات اقتصادی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام قریشی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد

به گزارش تابناک به نقل از موج، جایزه البرز به ‌صورت سالانه به برترین‌های علمی کشور اهدا می‌شود. این جایزه در سطح نخبگانی به چهار گروه دانشمندان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه و مخترعین جوان تعلق می‌گیرد.

نامزدهای جایزه البرز در بخش دانشمندان، از طریق مراجع تعیین شده و نیز برندگان جایزه البرز سال‌های قبل شناسایی و معرفی می‌شوند و نامزدهای این جایزه نمی‌توانند شخصاً کاندیدای دریافت جایزه البرز شوند.

امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت همزمان با شصت و دومین سالگرد تاسیس بنیاد البرز از ۶۲ نفر از محققان تقدیر  می‌شود.

در این‌ مراسم از ۵ دانشمند، ۱۰ فناور، ۷ طلبه و ۴۰ دانشجو تقدیر می‌شود.

این برگزیدگان مشمول حمایت ۹ میلیارد تومانی می‌شوند که از محل موقوفه البرز تامین شده است.

برترین‌های فناور به این شرح است: 

میلاد اختراعی

هادی ارجمند

عبدالله امیر خانی

رعنا باقری

حسین رامشینی

مجید رجبی

محمدکاظم رحیمی

هادی رضایی راد

سید علی موسوی شائق

کیانوش نمایان

برگزیدگان بخش طلاب

محمد مهدی ایلخانی 

علی بیات

رضا پور صدقی

رضا زارع

محمد اسماعیل عبداللهی

محمد عربشاهی

محمدرضا  محمودی

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین