Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:50:57 GMT

جزئیات سازوکار کالابرگ الکترونیک/ کالابرگ، کارت جدیدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۱۴۲۴

جزئیات سازوکار کالابرگ الکترونیک/ کالابرگ، کارت جدیدی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا فاطمی امین در یک گفت و گوی تلویزیونی در مورد سازوکار کالابرگ الکترونیک، اظهار کرد: کالابرگ چیز جدیدی نیست و همین کارت‌های بانکی است و کارت مستقلی برای خرید نیست. استفاده از کالابرگ در استان زنجان به صورت آزمایشی برای خرید نان در حال اجراست.

وزیر صمت افزود: فرد با هر کارت بانکی که دارد و می‌خواهد خریدی انجام دهد، وقتی کارت را می‌کشد بخشی از هزینه از کارت فرد و بخشی دیگر از یارانه کسر می‌شود؛ یعنی اگر قیمت نان ۴ هزار تومان باشد، وقتی فرد کارت می‌کشد ۲ هزار تومان از حساب فرد و ۲ هزار تومان از حساب یارانه کم میش ود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع به حساب نانوا ۴ هزار تومان وازیر می‌شود که ۲ هزار تومان را دولت و ۲ هزار تومان را خریدار می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در مورد نکته‌ای نگران بودیم که نکند با این پرداخت‌ها، مصرف مواد غذایی و نیازهای تغذیه‌ای دچار کمبود و نقصان شود. بنابراین وقتی هم قیمت‌های جهانی بیش از حد افزایش یافت، تصمیم گرفتیم تا قبل از فراهم شدن زیرساخت‌های کالابرگ، کار را آغاز کنیم به این صورت که مبلغ ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد برای ۲ ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که یک ماه قبابل برداشت است و هر وقت زیرساخت‌های کالابرگ آماده شد، به کالابرگ منتقل خواهد شد.

کد خبر 5488785 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا فاطمی امین وزارت صنعت معدن و تجارت کالابرگ کالابرگ الکترونیک اصلاح ارز ترجیحی اصلاح ارز 4200 قیمت کالاهای اساسی هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی اصلاح نظام یارانه سید احسان خاندوزی بانک مرکزی ایران اصلاح ارز ترجیحی نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی نهضت ملی مسکن قیمت آرد وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی واردات خودرو سید رضا فاطمی امین وزارت جهاد کشاورزی ۲ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم عزیز خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 6087224

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • درآمدی بر روش‌شناسی رئالیسم انتقادی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد