Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:28:54 GMT

مسابقات کشوری لیگ باشگاهی بوچیای بانوان در مازندران به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۱۵۶۶

مسابقات کشوری لیگ باشگاهی بوچیای بانوان در مازندران به کار خود پایان داد

‍‍‍‍‍‍

گروه استانها_ششمین دوره از مسابقات لیگ سراسری بوچیا ویژه بانوان با اعلام تیم‌های برتر در بابلسر به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

مژگان نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بابلسر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 6 تیم و بیش از 40 ورزشکار حضور دارند که با وقفه 2 ساله‌ای که بعلت کرونا وشیوع این ویروس بوجود آمد توانستیم این مسابقات را با همکاری سازمان بهزیستی کشور در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات با عنوان جام شهدای بهزیستی به صورت دوبل و تیمی و انفرادی برگزار شد و در خاتمه این مسابقات تیم آسایشگاه شهید فیاض بخش استان خراسان رضوی قهرمان این رقابت‌ها شد.

رئیس آیواز: ورزش معلولان ایران در مسیر توسعه قرار دارد/ به رشد ورزشکاران سطح پایین کمک می‌کنیمجای خالی ورزش معلولان ایران در میان برترین‌های سال 2021 آسیامدال‌آوران پاراآسیایی جوانان؛ گنج‌هایی برای آینده ورزش معلولان

نصیری تصریح کرد: رشته بوچیا از جمله رشته‌هایی است که قدمت کمتری نسبت به دیگر رشته‌ها در فدراسیون جانبازان و معلولین دارد و با تمام حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد این رشته توانسته مسیر توسعه را به خوبی طی کند و هم اکنون در مسیر رو به رشدی قرار دارد و در حال حاضر تعداد قابل توجهی از ورزشکاران نیز جذب این رشته شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان