Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احسان شهیر روز جمعه در جریان بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصفهان افزود: اکنون آرامش خوبی در بازار استان پابرجاست زیرا تمام اقلام کالاهای اساسی با قیمت قدیم و جدید در حال عرضه به شهروندان است.

وی اظهار داشت: اقلامی همانند ماکارونی با برندهای مختلف و قیمت جدید و قدیم و همچنین روغن در فروشگاه‌های استان موجود و با رعایت صف در حال عرضه به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان  افزود: تخم‌مرغ هم بیش از نیاز استان موجود است و آمادگی ارسال برای استانهای دیگر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان باز هستند و  کالاهای اساسی با قیمت جدید و قدیم به شهروندان ارائه‌ می‌شود.

شهیر یادآور شد: ناظران و بازرسان مجموعه تعزیرات استان نیز در فروشگاه‌های بزرگ حضور دارند و اگر به ندرت کاسبی رعایت انصاف را نکرده باشد با او برخورد می‌کنند هرچند که کاسبان امین بسیاری هستند که در این شرایط رعایت حال مردم را می‌کننند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان  تصریح کرد: شهروندان برای اعلام تخلفات احتمالی می‌توانند موارد را به سامانه ۱۲۴ و یا شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی بمنظور پیگیری و برخورد با متخلفان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که در این چند روز و تا زمانی که فضا آماده شود در عرضه و تقاضا با حمایت مردم و مسوولان، آرامش کنونی وجود داشته باشد.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت تجارت استان اصفهان نیز در این بازدید به فعالان اقتصادی که کالاهای اساسی را خرید و فروش و نگهداری می‌کنند توصیه کرد که این اقلام را در سامانه جامع انبارها ثبت کننند.

اکبر عادل مرام  افزود: باید انبار ورود و خروج این کالاها در سامانه یاد شده ثبت شود زیرا سرپیچی از این تکلیف قانونی موجب برخورد، تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی را  در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این صورت با توجه به اینکه آن کالاهای ثبت نشده  در کدام دسته از کالاها قرار گرفته باشد این تخلف می‌تواند با عنوان مُحتکر و یا عدول از قوانین مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز قرا بگیرد و برخوردهای مربوطه را در پی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح سیاست‌های ارزی از جمله اقدامات دولت در ادامه هدفمندی یارانه است که این موضوع نگرانی هایی را در سطح جامعه به همراه داشته و پیرو آن، دربرخی شهرها صف‌هایی برای خرید روغن، مرغ، تخم مرغ و ماکارونی ایجاد شده است.

برچسب‌ها کمیته‌ی تنظیم بازار ارز اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان استانداری اصفهان اصفهان استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حدیثه پیشه از مسئولان کاروان زیارتی دختران حاج قاسم گفت: این زائران از استان اصفهان در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند تا در کنار مزار مرد میدان، با شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، برای پیروی از راه سردار دل‌ها تجدید میثاق دوباره ایی ببندد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت است، پیاده‌روی اجتماع‌گونه از مصلای امام علی (ع) کرمان تا بیت‌الزهرا و در نهایت حضور در مزار سردار دل‌ها در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه (زمان شهادت) از برنامه‌های این سفر زیارتی است.


زمان اعزام کاروان زیارتی دختران حاج قاسم، در اردیبهشت است و پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت سردار دل‌ها برگزارمی شود و ایده این کاروان از اصفهان است.


امسال سومین سال متوالی است که دختران حاج قاسم از اصفهان به سوی مزار سردار سلیمانی راهی شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید