Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:48:01 GMT

بازدید مسئولان مازندران از کارخانه روغن غنچه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۲۰۱۱

بازدید مسئولان مازندران از کارخانه روغن غنچه

مسئولان استان مازندران به صورت سرزده از کارخانه روغن غنچه بازدید کردند که با توجه به کمبود عرضه روغن در بازار با دستور موکد استاندار مبنی بر تخلیه انبارهای این کارخانه، سریعا این اقدام پس از گذشت ساعاتی آغاز و روانه بازارهای استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مسئولان استان مازندران به صورت سرزده از کارخانه روغن غنچه بازدید کردند که با توجه به کمبود عرضه روغن در بازار با دستور موکد استاندار مبنی بر تخلیه انبارهای این کارخانه، سریعا این اقدام پس از گذشت ساعاتی آغاز و روانه بازارهای استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه