Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچسترسیتی معتقد است با پیروزی مقابل وست هم تیمش تقریبا قهرمان لیگ برتر می شود.

پپ گواردیولا می گوید با توجه به فشردگی مسابقات نقش دکترها و فیزیوتراپ ها مهم تر از مربیان است.

طرفداری| به گزارش وب سایت منچسترسیتی، از هفته سی و هفتم مسابقات لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی روز یکشنبه مقابل وست هم صف آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی زن ها در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

مجسمه آگوئرو

او کاملا لیاقت آن را دارد. افتخار بزرگی برای سرخیو، خانواده و دوستانش است. او یکی از اسطوره های باشگاه است.

کورس قهرمانی

دو بازی دیگر باقی مانده است. هر سه امتیازی که به دست می آوریم اهمیت دارد. برای قهرمانی هنوز به 6 امتیاز نیاز دارد. ابتدا باید این سه امتیاز را به دست بیاوریم و سپس در خانه برای بازی آخر تلاش کنیم. تمرکزمان فقط روی خودمان است. نیاز به 4 امتیاز داریم. نیاز 6 امتیاز داریم تا قهرمان لیگ برتر شویم. فکر کنم همه می دانند با پیروزی مقابل کارمان تقریبا تمام شده است.

تعدد بازیکنان غایب

بارها گفته ام. باید نبود بازیکنان را مدیریت کنیم. اگر ماه های زیادی تا پایان فصل مانده بود، مشکل بزرگی داشتیم اما یک یا دو بازی... در بازی مقابل وولوز توانستیم موفق شویم.

تقابل با وست هم

تیم بزرگی است و بازی مقابل آن سخت است اما می دانیم این بازی چقدر اهمیت دارد و باید سه امتیاز آن را بگیریم. پیروزی در این بازی قدمی بسیار بزرگ برای تمام کردن کار در خانه در کنار هواداران است. وست هم دو فصل فوق العاده داشته است و امسال در لیگ اروپا خیلی خوب بود. آنها مقابل فرانکفورت خوش شانس نبودند ولی فصلی خوب داشتند و در همه چیز خیلی خوب هستند و بازیکنان خوبی دارند: فورنالز، لانزینی، بوون و...

تداوم موفقیت های سیتی در لیگ برتر

دوست دارم بگویم در سال های بعد نیز عملکرد خوبی خواهیم داشت اما نمی دانم. مسائل در فوتبال به سرعت تغییر می کند. الان زمان صحبت در مورد آینده یا فصل بعد نیست. کارهای زیادی داریم و نباید حواسمان پرت شود. حتی یک ثانیه هم در مورد این که چقدر از کار کردن در اینجا خوشحال هستم گلایه نکرده ام اما در مورد نتایج مسائل فرق دارد. بازیکنانی که این فصل خیلی بازی کرده اند، ممکن است فصل بعد بازی نکنند. آنها قرارداد دارند و البته برخی ها هم می روند. همه چیز به نتایج بستگی دارد. باید برنده شویم. مهم نیست که راحت هستید یا نه. همه چیز به کار و نتایج بستگی دارد.

گل های زود هنگام

گاهی اوقات وقتی گل می خوریم نگران واکنشمان هستم. تیم های بزرگ مشکلی با نتایج ندارند. همه چیز بستگی به شرایط برای بردن مسابقات دارد. گل های زودهنگام اتفاق می افتند اما دلیلش را نمی دانم. شاید چون کار را با تمرکز شروع می کنیم. برای روش بازی ما اهمیت زیادی دارد که سرعت و ریتم بازی را کنترل کنیم.

میراث پپ 

می خواهم هواداران سیتی بگویند در آن دوره خوشحال بودیم، خوب بازی می کردیم. این بهترین میراث است. دوست دارم با تماشای بازی های ما احساساتی شوند و این بهترین پاداش است. فوتبال زیبا است زیرا افراد زیادی حامی شما هستند. گاهی اوقات دوست دارم بازی های لیگ قهرمانان بیشتر باشد. 

فشردگی مسابقات

ماه پیش هم همین بود و شرایط دارد بیشتر به این سمت می رود. وقت نداریم و شرایط دارد بدتر می شود. فکر نکنم این خوب باشد. بعد از پایان فصل، بازیکنان 4 بازی در تیم ملی دارند. یک ماه استراحت می کنند و سپس باید هر سه روز یک بار مجددا بازی کنند که خیلی زیاد است. ما هر 365 روز سال بازی داریم و چیزی عوض نمی شود. به نظرم شرایط بدتر هم خواهد شد. در حال حاضر فیزیوتراپ ها و دکتر ها از مربیان مهم تر هستند. فرصت برای انجام هیچ کاری نداریم. باید بیشتر دوست بازیکنان باشیم تا با آنها تمرین کنیم. زمانی نداریم و همه چیز دارد بدتر می شود.

 صحبت های اورا و برباتوف

وقتی با آنها بازی می کردیم و آنها را با بارسلونا نابود کردیم، چنین شخصیتی از آنها ندیده بودم. وقتی با ما 2-2 مساوی کردند آنها شخصیت نداشتند. وقتی ما دائما به مراحل پایانی مسابقات می رسیم، این باور نکردنی است چون تا پایان می رسیم و این اهمیت دارد. در بازی های اخیر بیش از 20 گل زدیم. ما شخصیت فوق العاده ای داریم. در سه سال اخیر با شخصیت بوده ایم. شاید لیورپول هر سه جام قهرمانی مانده را ببرد شاید هم فقط یک جام ببرد اما نمی توانید بگویید آنها شخصیت ندارند.

حضور بازیکنان سیتی در تیم منتخب

همه بازیکنان در تیم نقش دارند. نکته مهم برای کوین و ژائو قهرمانی در لیگ است. نامزد شدن حس خوبی است. برناردو سیلوا را می شناسم و به نظرم حالش خوب است. بازیکنان زیادی در باشگاه های دیگر هستند که خوب بازی می کنند. انتخاب بازیکنان از لیورپول و منچسترسیتی طبیعی است.برناردو و رودری فوق العاده بودند. محرز نیز این فصل عالی بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت خداحافظی علیرضا بیرانوند با هواداران بوآویستا سخنگوی AFC: انتخاب تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به عهده فدراسیون هاست نزدیک شدن گروه سیتی، به تصاحب باشگاه پالرمو وینیسیوس: از آنچلوتی خواستم تعویضم نکند چون می خواستم هت‌تریک کنم؛ بنزما باید برنده توپ طلا شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر همه چیز وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

در شبی که ستاره لهستانی بارسلونا خوش درخشید، آبی‌واناری‌های کاتالونیا مقابل حریف سرسخت خود موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش مشرق، در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو مونتجوئیک، تیم فوتبال بارسلونا پذیرای والنسیا بود و موفق شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بارسلونا اگرچه زودتر به گل رسیده و در دقیقه ۲۲ توسط فرمیو لوپس دروازه والنسیا را باز کرد، اما برتری‌اش خیلی دوام نداشت، چرا که تنها پنج دقیقه بعد اوگو دورو گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. اوضاع بارسلونا در دقیقه ۳۸ با تقدیم یک پنالتی به حریف توسط رونالد آرائوخو بدتر هم شد، پنالتی که پپلو آن را به گل دوم خفاش‌ها تبدیل کرد. جریان بازی اما بر وفق مراد والنسیا هم نماند و این تیم در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان خود گیورگی مامارداشویلی را به دلیل استفاده کردن از دست خود برای دفع توپ خارج از محوطه جریمه و دریافت کارت قرمز مستقیم داور، از دست داد.

برتری عددی در نیمه دوم به کمک بارسایی‌ها آمد و تنها چهار دقیقه پس از شروع مجدد بازی، لواندوفسکی دومین گل این تیم را به ثمر رساند. تا دقیقه ۸۲ همه چیز برابر بود تا اینکه لواندوفسکی با پاس رونالد آرائوخو دبل کرد و تیمش را دوباره پیش انداخت. ستاره لهستانی اما به دبل قناعت نکرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با زدن گلی دیگر هت‌تریک و خیال تیمش و هواداران آن از بابت کسب تمام امتیازات را آسوده کرد.

به این ترتیب بیست‌ودومین پیروزی بارسلونا رقم خورد و این تیم ۷۳ امتیازی شد تا فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین را دوباره به ۱۱ امتیاز برساند و رده دوم را هم از جیرونای ۷۱ امتیازی پس بگیرد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید