Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:09:40 GMT

هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب، قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۲۸۳۱

هیچ افزایش قیمتی بالاتر از نرخ مصوب، قابل قبول نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز جمعه در جلسه فوق العاده کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار استان، با تاکید بر اینکه مردم در زمینه تامین، توزیع و نظارت کافی نگرانی نداشته باشند، افزود: مردمی کردن اقتصاد ، توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود وضعیت معیشت مردم که از منویات مقام معظم رهبری است، از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب کالاهای اعلام شده، پذیرفتنی نیست، افزود: به اندازه کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان موجود است و در تامین کالاهای پرمصرف هم مشکلی نیست بنابراین باید توزیع مناسب و نظارت کافی در همه مناطق گیلان مد نظر باشد.

استاندار گیلان با ابراز امیدواری اینکه قطعا مردم ایران شهد شیرین اجرای اقتصاد اسلامی توسط دولت اسلامی، مردمی و انقلابی را می چشند، بیان داشت: صیانت از سفره و سلامت مردم و عدالت در توزیع یارانه ها و منابع و نیز توجه به زنجیره تولید تا مصرف ، بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید به صورت میدانی در کنار مردم و پای کار آنان در همه زمینه ها بویژه اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان استمرار اهتمام جدی مسئولان نهادهای اقتصادی ، اعضای ستاد تنظیم بازار استان و همراهی دستگاه های نظارتی، انتظامی و امنیتی برای برخورد با فرصت طلبان ، مخلان بازار و سودجویان در جهت ایجاد فضای آرامش برای هم استانی ها و نا امن کردن فضا برای سودجویان را مورد تأکید قرار داد. 

عباسی همچنین خواستار تشدید نظارت و بازرسی دستگاه های متولی با کمک بسیج اصناف در همه نقاط استان گیلان شد و به اعضای ستاد تنظیم بازار تاکید کرد: برخورد جدی با محتکران، کم فروشان و گران فروشان را در دستور کار قرار دهید و با سودجویان و مخلان بازار، بدون اغماض برخورد کنید.

وی مردمی کردن اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه ها از سوی دولت سیزدهم را کاری ارزشمند و شجاعانه و از مطالبات بحق ملت طی سالیان اخیر برشمرد که با همراهی قوا و اقشار مردم بخوبی به ثمر می نشیند.

عباسی اظهار کرد: اقتصاد اسلامی و مردمی، موجب رونق فضای کسب و کار، افزایش سطح و بهره وری تولید، توسعه و رضایت مندی زنجیره تولید تا عرضه و مصرف می شود.

استاندار گیلان اجرای صحیح مردمی کردن اقتصاد را کارنامه عملکردی مناسب دولت سیزدهم و نظام اسلامی ایران خواند و گفت: به عنوان نماینده دولت و خدمتگزار مردم در گیلان، اجازه نخواهم داد هم استانی‌ها آسیبی ببینند و باید شرایط کنونی به شرایطی مطلوب که برای مردم ملموس و رضایتمندی آنان را در پی داشته باشد، تبدیل گردد.

در این جلسه مدیران عضو کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار استان گیلان گزارشی از اقدامات حوزه فعالیت خود ارائه کردند.

برچسب‌ها رشت نرخ ارز استانداری گیلان بازار محصولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت نرخ ارز استانداری گیلان رشت نرخ ارز استانداری گیلان بازار محصولات مردمی کردن اقتصاد ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۹۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۶۱ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

دما در حال حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

کد خبر 6090557

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت