Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@05:31:45 GMT

تارتار: در پی جبران فرصت های از دست رفته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۳۰۶۱

تارتار: در پی جبران فرصت های از دست رفته‌ایم

سرمربی ذوب آهن گفت: وقتی تیمی خوب بازی می‌کند، نگرانی ندارد و امیدواریم بتوانیم فرصت‌های از دست رفته جبران کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور با اشاره به سابقه بازی در این تیم اظهار داشت: می‌دانم شهر فوتبال دوستی است هواداران پرشوری دارد که امیدوارم میزبان خوبی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 وی افزود: تراکتور در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و توانسته از ۳ بازی گذشته، ۷ امتیاز کسب کند و از نظر روحی شرایط این تیم بهتر شده است. تارتار گفت: کار سختی داریم اما با  توجه به بازی که هفته قبل داشتیم، بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده‌اند و تمرینات خوبی انجام دادیم.وی افزود:  می دانیم اگر بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم امیدوار  به کسب رده هفتم جدول باشیم . سرمربی تیم ذوب آهن گفت: با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم و  اگر انرژی خوبی صرف کنیم و هواداران هم به  ورزشگاه بیایند می‌توانیم امیدوار باشیم در پایان فصل جایگاه مناسبی داشته باشیم.سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: درست است در  سال جدید  برد نداشتیم اما بازیهای خوبی را به نمایش گذاشتیم و در دو بازی که شکست خوردیم ، مشخص شد که در حق ما اجحاف شده است.همین طور که در مقابل نفت مسجد سلیمان وهوادارمی‌توانستیم برنده بازی شویم و یا حداقل مساوی باشیم. وی گفت: امسال از ناحیه داوری واقعا صدمه خوردیم. ما تیم پوست کلفتی هستیم که با این همه اشتباهات داوری، در این رده  جدول قرار داریم و این نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم و امیدوارم فردا داوری خوبی داشته باشیم.وی در مورد شرایط محرومان و مصدومان تیمش گفت: محرومی نداریم و مصدومان به جمع تیم اضافه شدند، و فقط پورعلی مصدوم است که امیدواریم از اواسط این هفته به ما ملحق شود.تارتار درباره فرصت‌سوزی‌های تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشته است. پیش بینی می‌کردم که فراز و نشیب زیادی داشته باشیم. مهم این است که کیفیت بازی ما مناسب است. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند، نگرانی ندارد و امیدواریم  بتوانیم فرصت‌های از دست رفته جبران کنیم .وی در خصوص ادامه همکاری با ذوب آهن در فصل آینده اظهارداشت: صحبت‌هایی درباره سال آینده شده است و خود راغب به ادامه همکاری هستم و  افتخار می کنم  که در تیم بزرگ  ذوب آهن فعالیت می کنم. باید به گونه‌ای عمل کنیم  که سال آینده پیشرفت کنیم و باشگاه نیز چنین هدفی را  دنبال می کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم

متس هوملس اعتقاد دارد موفقیت‌های دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مرهمی برای عملکرد ضعیف‌شان در بوندسلیگا است

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بروسیا دورتموند با تک گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 از سد پاری سن ژرمن بگذرد تا برای بازی برگشت دست بالاتر را داشته باشند.

به نقل از اسکای؛ متس هوملس 35 ساله در این بازی ستاره دورتموند بود و حتی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. او در یک مصاحبه پس از بازی از عملکردشان مقابل پاری سن ژرمن تمجید کرد و گفت:

ما امروز عملکرد تیمی بسیار منسجمی داشتیم. بازی فوق‌العاده‌ای بود و ما بسیار بالغ بودیم. ما همچنین از اینکه توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا (برای فصل آینده) را نیز کسب کنیم، خوشحالیم. ما فصل ضعیف خود رد بوندسلیگا را اکنون با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان جبران کردیم.

با پیروزی دورتموند در این بازی، بوندسلیگا برای فصل آینده پنج سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت و زنبورها از این طریق توانستند جواز حضور در فصل آینده این رقابت‌ها را کسب کنند.

هوملس سپس درباره فرصت‌های خطرناک پاری سن ژرمن، گفت: 

شما نمی‌توانید بازیکنان مانند دمبله، ام باپه یا بارکولا برای برای برای 90 دقیقه به‌طور کامل مهار کنید، بنابراین طبیعی است آن‌ها صاحب موقعیت شوند. با این حال ما مجبور بودیم ریسک‌پذیر باشیم زیرا اگر به دنبال موفقیت در این سطح هستید، راه دیگری وجود ندارد. 

قرارداد هوملس در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و گزارش‌هایی وجود دارد که خلاف مارکو رویس، زنبورها علاقه‌مند به تمدید قرارداد با او هستند. هوملس درباره اینکه آیا این آخرین بازی او برای دورتموند در لیگ قهرمانان خواهد بود، گفت: 

احتمالش وجود دارد و من کمی به آن فکر کرده‌ایم. با این حال هنوز تصمیم قطعی‌ای گرفته نشده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. من می‌خواهم ذهنم را برای گزینه‌های موجود باز نگه دارم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد