Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بسته اخبار ورزشی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در بیست و سوم اردیبهشت به این شرح است:

شیطنت دوباره سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

باشگاه سپاهان در آستانه دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر پرسپولیس، پوستری جنجالی برای این دیدار منتشر کرد. برای خواندن متن کامل این خبر روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان قرعه‌کشی فوتسال جام ملت‌های آسیا مشخص شد؛ این بار لغوی در کار نیست

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتسال این قاره را اعلام کرد تا شائبه لغو این رقابت‌ها از بین برود. برای مشاهده این خبر بر روی این قسمت کلیک کنید. 

سجادی: فردی از تعویق بازی‌های آسیایی خوشحال نشد/ این اتفاق را باید به فرصت تبدیل کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو خبر مایوس‌کننده‌ای بود و کسی را خوشحال نکرد اما باید این اتفاق را تبدیل به فرصت کنیم. برای خواندن متن کامل این خبر روی اینجا کلیک کنید.

حریف تدارکاتی تیم ملی ایران را بیشتر بشناسید / کانادا با نسل طلایی مقابل ایران

شاگردان «دراگان اسکوچیچ» در اولین دیدار تدارکاتی خود در مسیر حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به مصاف کانادایی می‌روند که بعد از ۳۶ سال توانست دوباره به جام‌جهانی صعود کند. برای مشاهده این خبر بر روی این قسمت کلیک کنید. 

اصولی: برکناری دبیرکل فدراسیون صحت ندارد/ اسکوچیچ مخالف بازی با نیوزلند بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برای برکناری دبیرکل باید سرپرست فدراسیون پیشنهاد بدهد و این موضوع مطرح شود اما تاکنون چنین مساله‌ای عنوان نشده است. برای خواندن متن کامل این خبر روی اینجا کلیک کنید.

«چشمی» بازی با فولاد را از دست داد

«روزبه چشمی» بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت، دیدار حساس مقابل فولادخوزستان را از دست داد. برای مشاهده این خبر بر روی این قسمت کلیک کنید.

درویش: شرط ما برای بازی در سیرجان حضور تماشاگران بود/ برای دیدار با سپاهان ۷۰۰ میلیون هزینه کردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما به شرط حضور تماشاگران، میزبانی از سپاهان در سیرجان را قبول کردیم وگرنه در همان کرج بازی می‌کردیم. برای خواندن متن کامل این خبر روی اینجا کلیک کنید.

یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داد

«غلامعلی محمدعلیپور» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد. برای مشاهده این خبر بر روی این قسمت کلیک کنید. 

جام‌ قهرمانی به ایران می‌آید

کاپ ویژه جام‌جهانی در ۵۱ کشور به نمایش در خواهد آمد و برای اولین بار، این کاپ به هر ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ برده خواهد شد که ایران نیز یکی از کشورهایی است که کاپ جام‌جهانی در آن به نمایش گذاشته می‌شود. برای خواندن متن کامل این خبر روی اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران باشگاه استقلال دراگان اسکوچیچ ایرنا تیم فوتبال سپاهان کانادا روزبه چشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران باشگاه استقلال دراگان اسکوچیچ ایرنا تیم فوتبال سپاهان کانادا روزبه چشمی باشگاه پرسپولیس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان