Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:26:34 GMT

تجاوزبه مراسم تشییع ابوعاقله تروریسم سازمان یافته دولتی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۳۷۷۸

تجاوزبه مراسم تشییع ابوعاقله تروریسم سازمان یافته دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تجاوز وحشیانه نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع جنازه شیرین ابوعاقله را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: تروریسم سازمان یافته دولتی به اعدام شهیده ابوعاقله خبرنگار فلسطینی اکتفا نکرد بلکه پیکر وی را نیز تا زمان تدفین تعقیب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید که اسرائیل تنها دولت به اصطلاح دموکراتیکی است که از تابوتی روی دست‌ها هم هراس دارد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین اقدامات و محدودیت‌های اعمالی از سوی نیروهای اشغالگر در قبال مراسم تشییع جنازه این خبرنگار فلسطینی و ممانعت از مشارکت فلسطینی‌ها در این مراسم را محکوم کرد.

این بیانیه در عین حال از اسرائیل به عنوان رژیم اشغالگر آپارتاید و ظالم که حقوق بشر را نقض کرده و هر روز مرتکب جنایات در حق ملت فلسطین می‌شود، یاد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: اهالی قدس امروز با بزرگداشت و تکریم شهید راه حق و حقیقت، در مقابل تروریسم سازمان یافته دولت اشغالگر پیروز شدند.

کد خبر 5489129

منبع: مهر

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین عراق آخرین اخبار اوکراین مسکو سوریه ایران اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، امروز جمعی از شخصیت‌های دینی اردوگاه‌های فلسطینی درلبنان با تجمع در برابر دفتر منطقه‌ای این نهاد رسمی سازمان ملل در بیروت، خواستار تغییر عملکرد آنروا در اردوگاه‌های فلسطینی شدند.
آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنند مدیریت جدید آنروا کارمندان فلسطینی طرفدار مقاومت را از این آژانس اخراج می‌کند و بدنبال اطلاعاتی درباره آوارگان فلسطینی است که می‌تواند تامین کننده خواست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.
محمود الصدیق، رئیس هیئت علمای فلسطین در لبنان، خواستار بازنگری جدی درعملکرد آنروا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
شیخ علی یوسف - از علمای فلسطین
شیخ بسام کاید - از علمای فلسطین
شیخ محمود الصدیق - رئیس هیئت علمای فلسطین

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید