Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@00:12:36 GMT

۲۷ نفر در هند براثر آتش سوزی جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۳۸۵۸

۲۷ نفر در هند براثر آتش سوزی جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از ایندیا اکسپرس، در یکی از بدترین حادثه آتش سوزی در تاریخ اخیر شهر دهلی پایتخت هند، حداقل ۲۷ نفر در داخل یک ساختمان تجاری چهار طبقه در نزدیکی ایستگاه مترو موندکا جان باختند.

اکسپرس به شمار زخمی ها اشاره ای نکرد.

عملیات اطفای حریق و نجات تا اواخر شب جمعه ادامه داشته است زیرا مقامات نگران افزایش تلفات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیپ‌های ویدیویی نشان می‌داد که مردم سعی می‌کردند با استفاده از طناب از پنجره‌های شکسته آویزان شده از ساختمان فرار کنند. افراد زیادی نیز سعی کردند که به ساختمان دیگری بپرند.

نارندرا مودی نخست وزیر هند جمعه شب در پیام توییتری نوشت: بسیار متاسفم از مرگ شهروندان در اثر آتش سوزی غم انگیز در دهلی، من به فکر خانواده های داغدار هستم، برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل دارم.

مودی در ادامه افزود: از صندوق امداد ملی نخست وزیر هند ۲ میلیون روپیه به نزدیکان جان باختگان و ۵۰ هزار روپیه به مجروحان داده می شود.

آرویند کجریوال سر وزیر ارشد دهلی نیز در پیام توییتری نوشت: از دانستن این حادثه غم انگیز شوکه و دردناک شدم. من دائماً با افسران در تماس هستم، آتش نشانان شجاع ما تمام تلاش خود را می کنند تا آتش را مهار کرده و جان افراد را نجات دهند.

آتل گارگ رئیس خدمات آتش نشانی دهلی اعلام کرد که ۳۰ آتش نشان به سرعت به محل اعزام شدند، این یک آتش سوزی عظیم است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران هند دهلی نو آتش سوزی ساختمان تجاری یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند