Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی و تشدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: رژیمی که از تشییع پیکر شهید حقیقت و وطن و برافراشتن پرچم فلسطین می‌ترسد، قادر به ادامه بقا در این سرزمین نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه از تشکیلات خودگردان فلسطین دعوت کرد در واکنش به شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی، حملات به جنین، توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری، عربده‌کشی صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی، محاصره غزه، بازداشت فلسطینیان و سرکوبگری وحشیانه آنان، رسماً به معاهده اسلو با رژیم صهیونیستی پایان داده، از به رسمیت شناختن این رژیم عقب نشسته و همکاری امنیتی با آن را متوقف کند و برنامه مقاومت فراگیر علیه آن را در پیش گیرد.

هنیه همچنین خواستار تسریع در تشکیل یک رهبری میدانی واحد و یکپارچه برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

وی عنوان کرد: ما وارد مرحله‌ای جدید شدیم که باید تصمیماتی حساس و استراتژیک اتخاذ کنیم و بدون هیچ تردید و واهمه‌ای به راه خود ادامه می‌دهیم. ملت ما نبرد با رژیم اشغالگر را در تمامی عرصه‌ها یکسره خواهد کرد.

کد خبر 5489144 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین عراق آخرین اخبار اوکراین مسکو سوریه ایران اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس