Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:21:22 GMT

کشف ۴۲۰ تُن کالای اساسی احتکار شده در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۳۹۹۵

کشف ۴۲۰ تُن کالای اساسی احتکار شده در تربت حیدریه

حسین حسینی رئیس اداره تعزیرات حکومتی تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه از کشف بیش از ۴۲۰ تن اقلام مختلف احتکار شده در این شهرستان  با همکاری اداره صمت، پلیس اقتصادی ناجا، جهاد کشاورزی  و بازرسین بسیج اصناف خبر داد و گفت: در پی اقدام دولت مبنی بر  توزیع عادلانه یارانه ها و احتمال سوءاستفاده بعضی افراد از این شرایط بلافاصله با اختیارات جدید نظارت بر بازار تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در بازدیدهای صورت گرفته از فروشگاه ها و انبارهای سطح شهرستان و در یک اقدام سریع بالغ بر  ۴۲۰  تُن  کالاهای اساسی شامل روغن خوراکی، قند، ماکارونی، شکر، چای و رُب از  یک  واحد مسکونی و چندین انبار فاقد مشخصه  کشف و ضبط شد تا به قیمت مصوب در شبکه توزیع قرار گیرد.

حسینی گفت: همچنین یک واحد نانوایی به دلیل تعطیلی خودسرانه و توزیع  آرد خارج از شبکه با همکاری ماموران ناجا پلمب شد‌. در روزهای آتی بازرسی از نانوایان با توجه به تفاوت قیمت آرد یارانه ای با صنف و صنعت تشدید و در صورت مشاهده تخلف وفق مقررات اقدام خواهد شد و در صورت لزوم واحد متخلف تعطیل خواهد شد.
وی افزود: همچنین از یک  دستگاه خودرو مربوط به یک شرکت پخش مواد غذایی که در قبال فروش روغن  اقلامی دیگری  از جمله تُن ماهی و برنج  نیز به اجبار به  واحدهای صنفی  می فروخت  نیز تعداد ۵۵ حلب روغن کشف و توقیف شده و تشکیل پرونده شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: احتکار کالای اساسی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد