Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:13:06 GMT

ساعت کار نانوایی‌ها در مشهد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۱۰۶

ساعت کار نانوایی‌ها در مشهد افزایش یافت

شکوه میرشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام با هدف تامین نان مردم در کلانشهر شهر مشهد و کاهش زمان انتظار مردم در صفوف نانوایی ها صورت گرفته است.

وی با بیان این که آرد مازاد نیز در اختیار نانوایی های منتخب قرار گرفته است افزود: این نانوایی های منتخب ممکن است از آرد یارانه ای یا غیریارانه ای برای پخت نان استفاده کنند و در سراسر کلانشهر مشهد گسترده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: بسیج اصناف با همکاری جهاد کشاورزی و شبکه نظارتی بسیج به ‌صورت محله محور بر ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی سطح شهر و همچنین ۹۰ نانوایی پیرامون حرم رضوی به‌صورت نامحسوس نظارت خواهند داشت و نانوایی های متخلف را به سامانه بازرسی جهاد کشاورزی معرفی خواهند کرد تا برخوردهای قانونی از این طریق صورت بگیرد.

میرشاهی افزود: تعمیرات نانوایی‌ها در بازه زمانی یک ماه آینده ممنوع است و هیچ واحد تولیدی حق ندارد در روزی به‌جز روز تعطیلی مجاز خود، واحد خود را تعطیل کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، صنف نیز متعهد و مکلف است تا نیروی انسانی کافی در همه نانوایی‌ها را تامین کند تا دیگر نانوایی‌ها به بهانه نیروی کار محدود و کار فرسایشی، واحد خود را خارج از برنامه تعطیل نکنند.

شهرستان مشهد با داشتن حدود چهار میلیون نفر جمعیت، ۲ هزار و ۳۶۶ نانوایی شهری و روستایی دارد و روزانه به طور معمول ۸۵۰ تن آرد در نانوایی های این شهرستان توزیع می شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آرد مشهد شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آرد مشهد وزارت جهاد کشاورزی آرد مشهد شهر مشهد نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود