Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:02:22 GMT

مرجع خبر در تشخیص صحت محتوای آن مورد توجه باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۳۶۱

مرجع خبر در تشخیص صحت محتوای آن مورد توجه باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: مرجع خبر در تشخیص صحت محتوای آن باید مورد توجه قرار گیرد تا آثار منفی در جامعه به دنبال نداشته باشد زیرا اخبار بدون منبع موثق اعتبار ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی در اولین نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: تولید محتوا بر اساس نیاز جامعه و بر اساس صحت موضوع توسط رسانه ها و فضای مجازی مورد انتظار مردم است و در زمان حاضر نیز در خصوص بیان مسائل روز اقتصادی، مثل مردمی سازی ارز ترجیحی باید نقش خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خاطرنشان کرد: مرجع خبر در تشخیص صحت محتوای آن باید مورد توجه قرار گیرد تا آثار منفی در جامعه به دنبال نداشته باشد زیرا اخبار بدون منبع موثق اعتبار ندارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی در ادامه بر ضرورت تامین اطلاعات مورد نیاز رسانه ها از طریق دستگاه‌های متولی تاکید کرد و افزود: همه باید نسبت به مسائل مورد سوال افکار عمومی پاسخگو باشیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: برای اقناع عمومی، افراد متخصص باید مسائل را تبیین کنند در این صورت هدایت افکار عمومی در مسیر مناسب و با سرعت مورد نظر انجام می شود.

سیدقاسم ناظمی با تاکید بر اینکه فضای مجازی می تواند با نقش آفرینی از تولید محتوای منفی جلوگیری کند، گفت: مخاطبان، خوانندگان، بینندگان و شنوندگان باید به مرجع اخبار دقت کنند تا تحت تاثیر اخبار بی‌هویت قرار نگیرند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا