Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران کشور گفت: دولت جراحی اقتصادی را برای تحقق عدالت اجتماعی با جسارت آغاز کرده و نتیجه آن شکوفایی اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران برای افتتاح مخزن 400 هزار مترمکعبی روستای آقابابا که توسط بسیج سازندگی احداث شده به قزوین سفر و در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی نیز شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نقدی در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اجرای طرح ساماندهی یارانه ها اظهارداشت: دولت در اجرای این طرح تصمیم شجاعانه گرفت و یک جراحی اقتصادی سخت را آغاز کرده و پیامدهای آن را نیز بر عهده گرفته است.

وی اضافه کرد: دولت آقای رئیسی دنبال عوام فریبی نیست و می داند این جراحی سخت است اما تصمیم مهمی گرفته شده و همه باید کمک‌کنیم این طرح به پایان برسد.

سردار نقدی یادآورشد: اجرای این طرح شاید فشاری هم بر مردم وارد کند که تلاش خواهد شد از راههای دیگر جبران شود اما مردم بدانند نتیجه این جراحی بدون تردید شکوفایی اقتصادی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران کشور یادآورشد: اگر در گذشته برای واردات دانه های روغنی ارز زیادی از کشور خارج می شد امروز باید به سمت تولید این دانه ها برویم و به جای کشت هندوانه و خربزه که منابع آبی را هدر می دهد ، دانه روغنی بکاریم و از خروج ارز جلوگیری کنیم.

مشارکت بسیج سازندگی در اجرای طرح های عمرانی

وی در خصوص مشارکت بسیج سازندگی در اجرای طرح های عمرانی و خدمت رسانی به مناطق محروم گفت: امروز شاهد افتتاح یک طرح بزرگ و مهم برای آبرسانی به روستای آقابابا در قزوین هستیم که افتتاح این طرح بدست جوانان غیور بسیج سازندگی و مردم محلی با کمترین هزینه انجام شده است.

سردار نقدی بیان کرد: امروز امنیت غذایی یک دغدغه جهانی است و دشت قزوین به عنوان یک دشت حاصلخیز می تواند به امنیت غذایی کشور کمک کند و اجرای طرح های آبرسانی می تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: داشتن آب و خاک حاصلخیز در قزوین یک ظرفیت ارزشمند است که باید از آن بخوبی استفاده کنیم و نگذاریم این نعمت های الهی براحتی هدر برود و با توسعه آبیاری مدرن و تحت فشار می توانیم از منابع خدادادی صیانت کرده و با گسترش فعالیتهای کشاورزی به امنیت غذایی کشور کمک کنیم

نقدی یادآورشد: گروههای جهادی باید حمایت شوند زیرا با انگیزه بالا قادرند بسرعت و با هزینه کمتر از پیمانکاران برخی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی را اجرا کنند.

بسیج سازندگی رقیب بخش خصوصی نیست

وی در خصوص احتمال کاهش فعالیت پیمانکاران بخش خصوصی در اجرای طرحها گفت: بسیج سازندگی هرگز رقیب بخش خصوصی نیست چون دنبال سود اقتصادی در اجرای طرح ها نمی رود لذا هر جا که طرحی مقرون به صرفه نبود و یا قرار است در مناطق صعب العبور و کوهستانی و سخت اجرا شود و بخش خصوصی انگیزه ای برای اجرای آن ندارد با افتخار وارد می شود تا کاری زمین نماند.

سردار نقدی اضافه کرد: بسیج سازندگی آمادگی دارد در مناطق محروم و دور افتاده طرح های عمرانی و سازندگی را با کیفیت بالا و هزینه کمتری اجرا کند تا مردم مناطق کم برخوردار از خدمات نظام برخوردار شوند.

وی بیان کرد: بسیجیان ضمن اجرای کیفی کارها قادرند با 30 تا 40 درصد هزینه کمتر، طرح های عمرانی در مناطق کوهستانی و صعب العبور را انجام دهند و جای کسی را نخواهیم گرفت و رقیب بخش خصوصی هم نیستیم ولی هرجا کاری گره خورده و سخت است و منابع کمی دارد و مقرون به صرفه نیست ورود می کنیم.

نقدی گفت: اجرای طرح های آبرسانی برای ما بسیار مهم است زیرا در خشکسالی هستیم و باید کمک کنیم از این منابع صیانت شود.

آبرسانی به 10 هزار روستا توسط بسیج سازندگی 

وی در ادامه تصریح کرد: بسیج سازندگی افتخار دارد که آبرسانی به  10 هزار روستا را بر عهده گرفته و با تکمیل این طرحها امیدواریم در آبادانی مناطق کم برخوردار گام مهمی برداشته شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار نقدی سپاه قزوین طرح های عمرانی اجرای طرح بسیج سازندگی اجرای طرح سردار نقدی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که نداشتن اقدامات زیر ساختی برای مردم عشایری دلیلی برای کمبود زمینه توسعه است، گفت: زیر ساخت‌های بازار فروش دامداران عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد زهرایی امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دهدلی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنان عشایرنشین چهارمحال‌وبختیاری، نبود زیر ساخت‌های لازم است که برای به وجود آوردن زمینه توسعه لازم است.

وی افزود: قرار بر این است که برای فروش بهتر محصولات دامداری و کشاورزی مردم عشایری با همکاری دولت سیزدهم و دستگاه‌های مجری، زیرساخت‌های این توسعه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مسیر صعب‌العبور و هزینه این زیر ساخت‌ها تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از مجری‌ها در کنار دولت برای این کار مهم قرار گرفته و با استفاده از امکانات ماشین‌آلات و نیروهای بسیجی برای آسان‌سازی این طرح اقدام می‌کند.

زهرایی تاکید کرد: مسیر فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در کوتاه مدت به پایان نخواهد رسید و به صبوری مردم غیور عشایرنشین نیز احتیاج داریم.

وی با اشاره به نقش مردمان عشایری به‌عنوان رزمندگان خط مقدم افزود: مردمان عشایری امنیت مرزها را فراهم می‌کنند به همین دلیل نباید این عمل ارزشمند از نظر سیاستمداران کشور دور بماند.

کد خبر 749875

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی