Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهر قرمز و نارنجی نداریم، اعلام کرد: اکنون شهرهای ایران در وضعیت آبی و زرد در شرایط کرونایی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس آخرین به روز رسانی ها، وضعیت هیچ یک از شهرهای کشور، قرمز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۴ به صفر شهر رسید. 

  همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۳۱۹ به ۲۵۹ شهر رسید و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۱۲۵ به ۱۸۹ شهر افزایش یافت.    قرمز: ۰ شهر   نارنجی: ۰ شهر   زرد: ۲۵۹ شهر   آبی: ۱۸۹ شهر        براساس اعلام وزارت بهداشت، هشت بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۱ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.   از روز گذشته تا امروز ( ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.   طبق گزارش وزارت بهداشت، مجموع بیماران کرونایی در کشور از ابتدای همه گیری تاکنون به هفت میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۲۸ نفر رسیده است.   همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۱۰ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۹۷۵ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۷۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۵۶۱ دُز رسید.   به گزارش دانا، متخصصان و متولیان بهداشت بارها بر رعایت پروتکل ها تا زمان آبی شدن رنگیندی کامل شهرهای کشور تاکید کرده و انجام سیکل کامل واکسیناسیون بر اساس گروه بندی های سنی و ملاحظات دیگر را متضمن ریشه کنی کامل کرونا دانسته اند که شایسته است نا رسیده به این وضعیت شهروندان به توصیه ها عمل کنند. 

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست