Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، عبدالله معتمدی در حاشیه سومین اجلاس مجمع شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که در شهر اسلام‌آباد پاکستان، برگزار شد، در دیدار با رئیس دانشگاه‌ بین‌المللی رفاه پاکستان، در سخنانی با تاکید بر اهمیت گسترش علوم انسانی-اسلامی با رویکرد برگرفته از دانش و مفاهیم قرآنی و اسلامی، بر لزوم همکاری دو کشور همسایه در زمینه گسترش دانش بومی و اسلامی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از رئیس دانشگاه بین المللی رفاه پاکستان برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت‌ کرد تا از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در زمینه تولید دانش بومی و اسلامی به ویژه در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و علوم قرآنی باشد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به پیشینه ۷۰ ساله این دانشگاه گفت: این دانشگاه بزرگترین مرکز آموزش عالی تخصصی علوم انسانی کشور و غرب آسیا است که با داشتن ۱۱ دانشکده، ۷ پژوهشکده، ۵ مرکز پژوهشی، ۱۳ هزار ۵۰۰ دانشجو و ۵۵۰ عضو هیئت علمی، ظرفیت فراوانی برای همکاری‌های علمی و دانشجویی بین المللی دارد.

دکتر انیس احمد دانشگاه‌ بین‌المللی رفاه پاکستان نیز ضمن تمجید از ظرفیت‌های دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: دانشگاه بین المللی رفاه آماده توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی، دانشگاهی، تبادل استاد و دانشجو و اجرای پروژه‌های پژوهشی مشترک با این دانشگاه است.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری با هدف گسترش همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فنآوری میان روسای دانشگاه‌های علامه طباطبایی و دانشگاه بین المللی رفاه به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه دو طرف در زمینه‌های تسهیل تبادل اعضای هیئت علمی و پژوهشگر، تسهیل تبادل دانشجو، برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌های بین المللی، تبادل کتب‌، انجام پروژه‌های مشترک پژوهشی و دانشجویی و همچنین حمایت از راه‌اندازی کرسی‌های زبان و ادبیات فارسی به توافق رسیدند.

کد خبر 5488805 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی عبدالله معتمدی پاکستان همکاری علمی سازمان امور دانشجویان آزمون دستیاری دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران سازمان سنجش المپیاد علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش پزشکی حکم انتصاب علوم تحقیقات و فناوری محمد مهدی طهرانچی دانشگاه علامه طباطبایی بین المللی رفاه رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «رافائل گروسی» صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با محمد اسلامی در حاشیه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان دیدار و رایزنی کرد.

اسلامی و گروسی در جریان این دیدار به بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه و موضوعات مشترک ایران و آژانس پرداختند.

نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای روز گذشته (دوشنبه) با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

کد خبر 751396

دیگر خبرها

  • همکاری‌های کشاورزی ایران و تاجیکستان گسترش می‌یابد
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق