Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@22:13:31 GMT

پاپ فرانسیس برای عذرخواهی به کانادا می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۶۶۷

پاپ فرانسیس برای عذرخواهی به کانادا می‌رود

پاپ فرانسیس ماه آینده میلادی به کانادا سفر می‌کند و انتظار می‌رود در این سفر شخصا برای نقش کلیسای کاتولیک در خشونت و سوءاستفاده از کودکان بومی در مدارس شبانه‌روزی این کشور عذرخواهی کند.

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه واتیکان آمده است که پاپ فرانسیس، رهبر کلیسای کاتولیک در این سفر به شهرهای «ایکالویت، ادمونتون و کبک» خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نمایندگان بومیان کانادا که حوزه‌اش شهر ادمونتون را نیز شامل می‌شود، در بیانیه‌ای تاثیر سفر پاپ بر بازماندگان مدارس شبانه‌روزی و خانواده‌ها و جوامع آن‌ها را تصدیق کرد.

جورج آرکاند جونیور گفت: امید من این است که در مسیر التیام باشیم و این سفر تاریخی مهر تاییدی بر حقایق بازماندگان باشد.

این مدارس که بیش از یک قرن فعالیت داشتند، به عنوان بخشی از سیاست دولت کانادا برای همسان‌سازی کودکان بومی و از بین بردن تفاوت‌ها و فرهنگ آن‌ها فعالیت می‌کردند. مدارس کاتولیک از سال ۱۸۴۰ تا دهه ۱۹۹۰ توسط کلیساها اداره می‌شدند.

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا گفت که عذرخواهی حضوری پاپ فرانسیس «مهم و ضروری» بوده و افزود، سفر پاپ بدون «شجاعت و عزم بازماندگان، رهبران بومی و جوانانی که روایات خود را به اشتراک گذاشتند» ممکن نبود.

طبق بیانیه واتیکان، پاپ از ۲۴ تا ۳۰ ژوئیه(۲ تا ۸ مرداد) به کانادا می‌رود.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پاپ فرانسیس رهبر کلیسای کاتولیک عذرخواهی پاپ فرانسیس پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده