Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@18:08:55 GMT

کمبود کالاهای اساسی درچهارمحال وبختیاری وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۷۰۸

کمبود کالاهای اساسی درچهارمحال وبختیاری وجود ندارد

محسن حسین‌میرزایی جمعه شب در نشست شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاونان عمرانی و امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های جهادکشاورزی، صنعت،معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه و رسانه‌ها برگزار شد، افزود: دستگاه‌های مرتبط به مردم اطمینان خاطر می‌دهند که کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها به موقع تامین می شود و کمبود در این زمینه وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت:کسانی که به هر دلیل یارانه آنها قطع شده است با مراجعه به فرمانداری‌ها نسبت به ثبت‌نام اولیه را با ارائه شماره کد ملی و تلفن در این خصوص اقدام کنند.

وی گفت: با اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یارانه به صورت واقعی به دست مردم می‌رسد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از دستگاههای ذی‌ربط درخواست کرد با گونه احتکار کالاهای اساسی به شکل قانونی برخورد کنند و آن را به اطلاع مردم برسانند.

وی نظارت گسترده بر بازار را خواستار شد و تاکید کرد: باززرسان به صورت جدی بر قیمت‌ها نظارت کامل داشته باشند .

گفتنی است ، در این نشست معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اقتصادی گزارشی از روند تهیه و توزیع کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری را ارائه کردند.

کد خبر 1630879

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری کالاهای اساسی شهرکرد چهارمحال و بختیاری کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی (۲۸۵۰۰ تومانی) برای سال جاری شامل ۸ گروه کالایی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: تأمین ارز واردات کالاهای اساسی ادامه دارد

محمد مخبرمعاون اول رییس جمهور مصوبه هییت وزیران درباره اختصاص ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومان به کالاهای اساسی در سال جدید را به وزارتخانه های مربوطه و دستگاه های اجرای ابلاغ کرد.

بر اساس این لیست انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان ،کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولدهای دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی در سال جاری کماکمان ارز ترجیحی به واردات آنها اختصاص داده می شود.

بنابراین گزارش در میان این کالاها تنها برنج است که بر اساس مصوبه هییت وزیران ارز ترجیحی برای واردات آن در سال جاری اختصاص نیافته است.

بر اساس پیگیری ها از انجمن‌های مرتبط با واردات برنج، این موضوع در حال پیگیری است و این امکان دارد که برنج هم به این لیست برگردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229150 برچسب‌ها کالاهای اساسی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود