Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی دیدار پرسپولیس - سپاهان سوژه میز کارشناس طرفداری با حضور محمد برزگر بود...

محمد برزگر، بازیکن اسبق پرسپولیس میهمان رسانه طرفداری بود.

به گزارش طرفداری، محمد برزگر در آستانه بازی حساس پرسپولیس - سپاهان در برنامه میز کارشناس طرفداری حضور پیدا کرد. او معتقد است که پرسپولیس بی توجه به نتایج دیگر تیم ها باید در هر 4 بازی باقیمانده پیروز شود و سرخپوشان را دارای شانس قهرمانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی من (حامد وفائی) با محمد برزگر را می بینید و می خوانید:

سلام خدمت مخاطبین رسانه طرفداری. با یک میز کارشناس دیگر در خدمتتان هستیم. امشب یک بازی حساس میان پرسپولیس و سپاهان داریم. مسابقه ای که همیشه حساس بوده و همین بهانه ای شد تا در کنار محمد برزگر باشیم. کارشناس جوان فوتبال کشورمان که سال ها در پرسپولیس بازی کرده و می داند این مسابقه چه فراز و نشیب هایی دارد.

محمد آقا اگر صحبت اولیه ای دارید در خدمتتان هستیم.

خیلی ممنون. عرض ادب و احترام خدمت شما آقا حامد عزیز و همه بینندگان رسانه طرفداری. خوشحالم در خدمتتان هستم. ان شاءالله یک کارشناسی خوب برای این بازی حساس داشته باشیم.

شما بارها در این مسابقه حضور یافته اید. برگزاری این مسابقه در استادیوم سیرجان، از حساسیتش کم می کند؟

این قدر این بازی حساس است که خود فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که چند شهر بی طرف را برای میزبانی اعلام کند. در نهایت بازی در سیرجان برگزار خواهد شد. من فکر می کنم یکی از قشنگ ترین بازی های امسال مان، بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان خواهد بود. این دو تیم از دیرینه رقیب هم بوده اند. پس از رقیب سنتی که استقلال است، الان سپاهان هم رقیب سنتی دیگری برای پرسپولیس است. این مسابقه هم از لحاظ جدول و امتیاز و هم بین طرفداران حائز اهمیت است. هر دو تیم روی زمین فوتبال بازی می کنند و به زیبایی فوتبال کمک می کند و ان شاءالله شاهد یک بازی خوب و تاکتیکی و بسیار تماشاگر پسند باشیم. همیشه تقابل های دو تیم از قدیم زبانزد بوده و حساسیت داشته است. به شخصه امیدوارم تیم محبوبم سه امتیاز را کسب کند. پرسپولیس برای داشتن امید قهرمانی نباید در این 4 مسابقه امتیاز دهد و همه مسابقات را باید ببرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. در مورد سپاهان بگویم این تیم خط حمله فوق العاده زهرداری دارد و حتما تیم آنالیز آقای گل محمدی این تیم را آنالیز می کند. نفراتی که باید در آن سیستم دفاعی باشند، در زمان ایستگاهی ها و بازیکنان حمله شان در باکس قرار می گیرند تا اجازه ندهند به آن نفرات که کاری انجام دهند و متقابلا بازی سپاهان از دفاع به هافبک و از هافبک به حمله را شناسایی کنند. نفراتی که می دانند تغذیه کننده های خوبی هستند را از کار بیندازند تا کار را پیش نبرند. سپاهان دفاع متزلزلی دارد که ساختار خوبی ندارد. پرسپولیس می تواند از این موضوع به نهایت ممکن استفاده کند تا گلزنی کند ولی قطعا شاهد یک بازی زیبا و تاکتیکی خواهیم بود.

در بازی سپاهان و استقلال دیدیم که نویدکیا از مغانلو به جای شهباززاده استفاده کرد. فکر می کنید مقابل پرسپولیس نیز همین اتفاق رخ دهد یا هر دو مهاجم در زمین باشند؟

فکر می کنم به خاطر حساسیت این بازی شاید با دو مهاجم بازی کنند. سجاد کمی زهردارتر است و انگیزه بیشتری دارد. چون بازی حساس است و در شهر بی طرف برگزار می شود، بالاخره هر دو مربی دست به عصا وارد زمین می شوند. البته پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و باید کاملا هجومی بازی کند و از خط دفاعی و بازیکنان هجومی سپاهان غافل نشود. سپاهان جزو باکیفیت تیم های لیگ ماست و فکر می کنم آن ها هم می خواهند از این بازی امتیاز بگیرند و شاید با دو مهاجم بازی کنند.

یکی از اشکالاتی که به خط دفاعی پرسپولیس گرفته می شود، تغییرات زیاد است. در بازی با پیکان این اتفاق رخ نداد و دو گل زد و با همان خط دفاعی مقابل ذوب آهن آمد و یک گل خورد. الان فکر می کنید بازی با سپاهان باز هم تغییر ایجاد خواهد شد؟

به نظرم سید جلال حسینی شاید آخر فوتبالش است ولی باهوش است و به عنوان لیدر، کاپیتان، بزرگتر و یک رهبر می تواند گره گشای تیم باشد. به نظرم آقای گل محمدی نباید دست به خط دفاعش بزند. شاید گلی روی اشتباه رقم بخورد که در تمرینات درست می شود. این بازیکن ها سال هاست کنار هم بازی می کنند و از لحاظ حرفه ای درست نیست بگویم ولی از لحاظ روحی و روانی به هم نزدیکند و سید جلال حسینی می تواند کمک بزرگی بکند. شاید از لحاظ سرعت کُند شده باشد ولی نفرات دیگر می توانند پوشش دهند و فکر می کنم حضور سید جلال برای تیم یک نعمت بزرگ است.

مهدی عبدی در تیم امید شاگرد شما بود. به نظرتان باید بازی کند یا روی نیمکت بنشیند؟

تعویض های بازی قبلی اینطور بود که مهدی جای پاکدل آمد و خوب بازی کرد. دیگر این به عهده گل محمدی است. نمی دانم در این مدت چه اتفاقاتی افتاد و مهدی نیمکت نشین شد. او باید بیشتر تلاش کند. بازیکن باکیفیت و خوبی است و چارچوب را خوب می شناسد. همه بازیکنان پرسپولیس باید در اختیار هم و کادر فنی و دور از فضای مجازی باشند. حتی یک کامنت اشتباه این ها را از لحاظ فکری به هم بریزد. بازیکنان جوانی مثل مهدی عبدی شاید زود فکرشان به هم بریزد. من خود به مهدی علاقه خاصی دارم. البته حامد پاکدل هم بازیکن خوبی است. باز هم آقای گل محمدی تصمیم گیرنده است چون او تمرینات هفته بازیکنان را می بیند. من دوست دارم مهدی بازی کند و گل بزند.

فکر می کنید بازی چند چند شود؟

پرسپولیس 1-0 بازی را می برد.

و قهرمانی پرسپولیس؟

خدمتتان گفتم. پرسپولیس باید 4 بازی اش را ببرد و به دیگر نتایج توجهی نکند. اول خودش ببرد و آن طرف حوادث زیادی اتفاق می افتد.

در لیگ اول هم اتفاق مشابهی رخ داد. استقلال جلوتر از شما بود ولی در هفته اخر پرسپولیس قهرمان شد. استارش هم از بازی با ذوب آهن شروع شد که شما به سهراب انتظاری پاس گل دادید. این شرایط تکرار خواهد شد؟

در صحبت قبلی ام گفتم باید امتیاز ندهیم و ببریم. آن طرف اتفاقات می افتند. در سال 80 شما خودتان حضور داشتید. استقلال با یک تساوی هم قهرمان می شد. بدبینانه ترین هوادار استقلال هم آماده قهرمانی بود ولی استقلال باخت و این طرف ما فجر را بردیم و در لحظه آخر قهرمان شدیم. اصلا بازیکنان نباید امیدشان را تا روز اخر از دست بدهند. یادم است از بازی ذوب اهن که به اصفهان رفتیم، فکر می کنم 4-5 بازی مانده بود. مثل شرایط فعلی. ما آنجا رفتیم و علی آقا همه را جمع کرد. گفت 4-5 بازی مانده و باید ببریم و نباید به بقیه تیم ها توجهی کنیم. ما با ذوب آهن 1-1 شدیم. سپس استقلال رشت را 2-1 بردیم و ... تا روز آخر که فجر را بردیم و قهرمان شدیم. بازیکنان نباید امیدشان را از دست بدهند . هواداران تا لحظه آخر مثل همیشه که یار دوازدهم بوده اند تیم را تشویق کنند. قهرمانی هم دور از دسترس نیست.

اخبار داغ 

رکنا برگشت افشاگری اردلان آشتیانی در طرفداری: مدیر باشگاه روی باخت تیم شرط بسته بود؛ بردیم ناراحت شد بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی بدون تماشاگر شد مورینیو در واکنش به صحبت‌های زمن: با یک روز تاخیر، تولد او را تبریک می‌گویم رونالدینیو: در فینال لیگ قهرمانان اروپا از لیورپول حمایت می کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میز کارشناس محمد برزگر فکر می کنم بازی حساس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل