Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:25:55 GMT

چند خبر کوتاه از شهردار سنندج

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۵۲۲۶

چند خبر کوتاه از شهردار سنندج

به گزارش ایرنا، رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اظهار داشت: عملیات توسعه و اجرای منبع آب سازمان آرامستان بهشت محمدی به منظور تامین آب قطعات در راستای رفاه شهروندان انجام شد و در این راستا مخزن ۲۰ هزار لیتری در این آرامستان نصب و کار آبگیری آن انجام شد.

شاهرخ فاتحی با اشاره به مشکل آب در قطعات مختلف این آرامستان و مطالبه جدی شهروندان برای رفع این مشکل، گفت: با اجرای این عملیات به صورت کامل مشکل آب تمام قطعات آرامستان رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات عمرانی و فضاسازی در آرامستان بهشت محمدی، افزود: احداث قبور جدید، آماده سازی قطعه ۱۲ شامل خاکبرداری حمل و انتقال خاک و تسطیح، احداث سنگ حائل با سنگ چینی، پیاده رو سازی درقطعات، جدول گذاری، ایجاد توسعه شبکه ابرسانی به قطعات و ایجاداتاقک و مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی از اقدامات انجام شده در این آرامستان بوده است.


کسب رتبه نخست جشنواره قرآن و عترت توسط کارشناس فرهنگی شهرداری سنندج 

شاکر ملکی کارشناس فرهنگی شهرداری سنندج رتبه نخست رشته ترتیل هفدمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور را کسب کرد.

ملکی که فعالیت قرآنی خود را در سال ۱۳۸۵شروع کرده است گفت: در راستای ارتقای کارم از سال ۱۳۹۴ به صورت ویژه وارد فعالیت های قرآنی شده و در مسابقات مختلف استانی از جمله مسابقات قرآنی سازمان اوقاف، مدهامتان و غیره شرکت و حائز رتبه های اول تا سوم شدم.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۹۴در کنار فعالیت در زمینه حفظ قرآن مشغول تدریس قرآن در رشته های روخوانی و تجوید هستم و مدارک عالی تدریس را دریافت کرده ام.

ملکی با بیان اینکه سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن در دارالتحفیظ امام جزری شهرک پردیس سنندج شدم، افزود: یادگیری قرآن را از درون خانقاه شروع کرده و در حال حاضر نیز در همین خانقاه به صورت رایگان مشغول آموزش قرآن به علاقه مندان در سنین ۹ تا ۵۰ سال هستم.

عملیات تعریض ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج آغاز شد

شهردار سنندج  با اشاره به آغازعملیات تعریض ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج، اظهار داشت: تعریض ورودی این ناحیه به طول ۵۰۰ متر، عرض سه متر و ارتفاع سه متر در دستور کار قرار گرفته است.

سید انور رشیدی افزود: انجام ۶ هزار مترمکعب خاکبرداری، ایجاد ۵۰۰ متر نهر، جابجایی  چند تیر روشنایی در این محدوده از عملیات‌های در حال  اجرا در این پروژه است.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای این پروژه از منابع داخلی شهرداری تامین می شود، گفت: این طرح در حال حاضر ۱۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار سنندج  یاداور شد: با توجه به اینکه این ورودی دارای پیچ خطرناک است و علاوه بر ساکنین خود ناحیه منفصل شهری حسن آباد دسترسی چندین روستا از این ورودی صورت می گیرد اجرای تعریض ورودی این ناحیه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: عملیات بهسازی و آسفالت، جدول گذاری و کف فرش چندین معبر از ناحیه منفصل شهری حسن آباد از جمله برنامه‌های این شهرداری در راستای  بهسازی معابر این ناحیه در سالجاری است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج سید انور رشیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج سید انور رشیدی ناحیه منفصل شهری حسن آباد شهرداری سنندج تعریض ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌