Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه امروز ستاد، اعلام کرد که در این ایام که شاهد کنترل بیماری کرونا هستیم، پیشگیری (واکسیناسیون) و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید به صورت جدی‌تر دنبال شود.

به گزارش ایران اکونومیست، عباس شیراوژن در صفحه توئیتر خود درباره مصوبات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، نوشت:

«نکاتی از جلسه امروز (۲۴اردیبهشت) ستاد ملی کرونا:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ایام که شاهد کنترل بیماری کرونا هستیم، پیشگیری(واکسیناسیون) و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید به صورت جدی‌تر دنبال شود.

۲. ارائه آموزش‌های بهداشتی به مردم در رسانه‌ها و تجهیز و آماده‌سازی مراکز درمانی برای هر احتمالی در آینده مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

۳.اینکه حدود ۵ میلیون نفر از مردم فاقد بیمه درمانی، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند یکی از کارهای بسیار خوب وزارت بهداشت است. »

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کروناویروس ، کرونا در ایران ، ستاد ملی کرونا ، همهباهمعلیهکرونا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران ستاد ملی کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد