Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بیمه و خدمات سلامت بیمه سلامت استانگلستان با اشاره به اجرای طرح شهید مدافع سلامت "عباسی" در استان گفت: ۳۰ نقطه کمتر برخوردار به بیمه سلامت معرفی شد که تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر از مردم به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علیرضا صحرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورداری یک میلیون و 133 هزار و 472 نفر از خدمات بیمه سلامت در استان گلستان اظهار کرد: از این تعداد 141 هزار و 971 نفر عضو صندوق بیمه سلامت همگانی هستند  اما از امسال تصمیم براین شد آزمون وسع را برای متقاضیان جدید انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق روال گذشته متقاضیان در دهک‌های یک تا سه به صورت رایگان بیمه می‌شوند. در استان حدود 55 هزار نفر دیگر جزو افراد فاقد بیمه بودند یا اینکه اعتبار دفترچه‌های آنان به اتمام رسیده بود که تحت پوشش بیمه قرار گرفتند یا اعتبار دفترچه آنان تمدید شد.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: براساس دهک‌بندی‌ها از دهک 4 تا 10، متقاضیان باید حق بیمه پرداخت کنند که دهک چهار 10 درصد و دهک 10 باید صد درصد حق بیمه پرداخت کنند.

وی گفت: 807 هزار و 607 نفر از مردم استان نیز تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر هستند که در قالب نظام ارجاع سطح یک به پزشکان خانواده منتسب شده‌اند. در بحث بیمه سلامت همگانی نیز 139 هزار و 441 نفر به 114 پزشک خانواده منتسب شدند.

51 تیم جهادی سلامت خدمات بهداشتی درمانی به نقاط محروم استان فارس ارائه می‌دهندآغاز سنجش سلامت کلاس اولی‌ها از نیمه دوم خرداد/ شرایط جهش تحصیلی دانش‌آموزان

وی با بیان اینکه 99.9 درصد کل نسخ پزشکی در استان به صورت الکترونیکی صادر و پیچیده می‌شود، افزود: یک هزار و 53 موسسه و پزشک طرف قرارداد بیمه سلامت هستند که 187 موسسه و پزشک سال گذشته و 20 موسسه نیز از ابتدای امسال تاکنون به این جمع افزوده شدند.

صحرایی با اشاره به اجرای طرح شهید مدافع سلامت "عباسی" در استان گفت: 30 نقطه کمتر برخوردار از سوی استانداری به بیمه سلامت معرفی شد که تاکنون بیش از 32 هزار نفر از مردم ساکن در این‌ مناطق به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. برآورد ما این است که حدود 70 هزار نفر فاقد بیمه باشند که البته شاید بخشی از این آمار دارای همپوشانی بیمه‌ای باشد.

وی اظهار کرد: هم‌چنین یک‌هزار و 769 بیمار خاص شامل بیماران پیوند کلیه، تالاسمی، همودیالیز، هموفیلی و بیماران دیالیز سفاقی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صورت رایگان تحت پوشش بیمه بیمه سلامت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد