Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@21:30:53 GMT

عرضه سه کتاب تفسیر از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۲۴۴

عرضه سه کتاب تفسیر از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سه عنوان از دوازده عنوان تفاسیر رهبر معظم انقلاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتشر شده است.

تفسیر سوره جمعه، تفسیر سوره حشر و تفسیر سوره حمد، سه عنوان از دوازده عنوان کتب تفسیری رهبری است که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب تفسیر سوره جمعه، متن ویراسته‌ جلسات تفسیر این سوره است که در دوران مسئولیت ریاست جمهوری آیت الله العظمی خامنه‌ای در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری در ۸ نوبت از اواخر سال ۱۳۶۱ تا اردیبهشت ۱۳۶۲ صورت گرفته است.

جلسات تفسیر سوره حشر نیز، در دوران ریاست جمهوری معظم‌له در ۱۰ جلسه از هجدهم تیرماه تا بیست و سوم مهرماه ۱۳۶۲ برگزار شده و کتاب حاضر، متن ویراسته‌ جلسات مذکور است. جلسات تفسیر سوره‌ی حمد، در دوران رهبری معظم‌له با حضور دانشجویان از پانزدهم اسفند ۱۳۶۹ تا هجدهم اردیبهشت ۱۳۷۰ در حسینه‌ی امام خمینی (قدس‌سره) برگزار شده است و این کتاب، برآیند جلسات مذکور است که به همت انتشارات انقلاب اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.

پیش از این، چهار کتاب تفسیر رهبری شامل تفاسیر سوره‌های مجادله، تغابن، ممتحنه و برائت از سوی این انتشارات روانه‌ی بازار نشر شده بود و در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز، این چهار عنوان با طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در شبستان اصلی راهروی شماره ۶ واقع شده و مخاطبان تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند برای تهیه‌ی کتب انتشارات مراجعه کنند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رهبر انقلاب نمایشگاه کتاب تهران انتشارات انقلاب اسلامی تفسیر سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران