Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:44:01 GMT

اتمام عمليات زيرسازي کوي نسيم و بشارت شمس‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۲۸۰

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 2 تبریز از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای انجام آسفالت‌ریزی اساسی در این محلات خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛موسی علی پور با همراهی معاونان و مدیران این منطقه در بازدید از فعالیت‌های عمرانی سطح حوزه، از اتمام عملیات زیرسازی کوی نسیم و بشارت شمس آباد، برای انجام آسفالت‌ریزی اساسی این محلات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهرداری منطقه 2 تبریز در تداوم عملیات روان‌سازی عبور و مرور شهری و ادامه عملیات آسفالت‌ریزی معابر، برای کوی نسیم از حدود 80 تن آسفالت استفاده می‌کند که مقدمات آسفالت‌ریزی این محله، فراهم آمده است.
شهردار منطقه 2 تبریز افزود: همچنین در تلاشی مشابه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه، زیرسازی کوی بشارت شمس آباد نیز به اتمام رسیده و برای آسفالت‌ریزی این محله از حدود 60 تن آسفالت استفاده می‌شود.
علی پور آسفالت‌ریزی مسیرهای اصلی شهرک یاغچیان و کوی شمس آباد را از سایر فعالیت‌هایی برشمرد که در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: براثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده بستان آباد - تبریز ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مورد این تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز، کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵ ،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل، جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

کد خبر 750552

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر