Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:06:03 GMT

تأمین و توزیع ۴۰۰ تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۵۲۱

تأمین و توزیع ۴۰۰ تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اشرفی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پایدار استان در عرضه کالاهای اساسی اظهار کرد: نظارت توسط تیم‌های نظارتی بر قیمت‌های جدید که از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به اصناف ابلاغ در حال انجام است.

وی با اشاره چهار قلم کالای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: سه قلم کالا شامل مرغ، تخم مرغ و لبنیات در استان تولید داریم و برای تأمین نیز مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روغن تنها کالایی است که باید از خارج استان تأمین شود، ادامه داد: در این راستا تأمین ۴۰۰ تن روغن برای استان تا کنون تأمین شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در مجموع در عرضه هیچ کالایی در استان با مشکل عرضه مواجه نیستیم و روغن نیز به میزان کافی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تأمین شده است.

اشرفی با بیان اینکه ۲۰۰ تن روغن از استان خراسان رضوی و ۲۰۰ تن نیز از استان کرمان تأمین شده است، افزود: به جهت رفع نیاز بازار، تأمین ۴۰ تن روغن دیگر نیز از استان خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5489462

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی روغن خوراکی بوشهر کرمانشاه احتکار ویروس کرونا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کالاهای اساسی مشهد بسیج سازندگی گروههای جهادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خراسان رضوی ایلام تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور با بیان اینکه هر ساله تعدادی از جانوران وحشی در اثر فعالیت‌های انسانی و یا حوادث طبیعی آسیب می‌بینند، اظهار کرد: امکان نگهداری، درمان، آماده سازی و بازپروری گونه‌های با ارزش آسیب دیده جهت بازگرداندن به طبیعت یا انتقال به مراکز مجاز نگهداری حیوانات ضروری است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه سالانه بیش از هزار و ۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در استان تیمار می‌شود، گفت: فاز یک ساخت تیمارگاه چند منظوره جهت تیمار و درمان گونه‌های جانوری از محل تأمین اعتبار طرح ملی حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش و اسناد خزانه در مجموع به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تأمین و اجرا شد.

وی اظهار کرد: تکمیل و تجهیز اجرای این مرکز تیمار و نگهداری با کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز از نظر فضاسازی در حال انجام است.

اله پور گفت: خریداری و استقرار یک باب کانکس جهت حضور دامپزشک و معاینات اولیه با توجه به اقدامات موفق سنوات قبل و تأمین برخی اقلام دامپزشکی از قبیل ست جراحی و کالبدگشایی، میز کالبدگشایی، جعبه‌های حمل گونه جانوری، انواع سرنگ بیهوشی و غیره از دیگر امکانات تأمین شده در این پروژه است.

کد خبر 6090170

دیگر خبرها

  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی