Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@05:41:07 GMT

سامسونگ نسخه ۲۰۲۲ تبلت گلکسی اس ۶ لایت را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۷۳۰

سامسونگ نسخه ۲۰۲۲ تبلت گلکسی اس ۶ لایت را معرفی کرد

فرارو- نسخه ۲۰۲۲ سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت با مشخصات سطح بالاتر نسبت به نسخه ۲۰۲۰ روانه بازار شد.


به گزارش فرارو، شرکت سامسونگ ابتدا گلکسی تب اس ۶ لایت را در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد و اکنون این شرکت نسخه جدیدی از دستگاه به نام Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition را عرضه کرده است. این دستگاه بدون جار و جنجال خبری روانه بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلکسی تب اس ۶ لایت به‌روزشده اکنون برای پیش‌سفارش در برخی از پلتفرم‌های خرده‌فروشی آنلاین در دسترس است.


گمانه زنی‌ها بر این است که سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۲) در ۲۳ ماه مه (دوم خرداد) عرضه خواهد شد و وبسایت آمازون ایتالیا شروع به پذیرش پیش سفارش این دستگاه‌ها کرده است. مدل جدید بر روی آخرین سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.0 اجرا می‌شود که رنگ و کیفیت سطح بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مدل ۲۰۲۰ از اندروید ۱۰ که از پیش نصب شده بود، استفاده می‌کرد و این دستگاه از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ قدرت می‌گرفت. با این حال، گلکسی تب اس ۶ لایت جدید با تراشه اسنپدراگون 720G از یک فرآیند ۸ نانومتری بهره می‌برد. این چیپست جدید بهبود قابل توجهی در عملکرد CPU و GPU به وجود آورده است.


نسخه ۲۰۲۲ گلکسی تب اس ۶ لایت با یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD، یک باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از قلم S عرضه می‌شود. این تبلت همچنین دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. فضای ذخیره سازی را می‌توان از طریق اسلات MicroSD افزایش داد. گلکسی تب اس ۶ لایت با دو بلندگوی تنظیم‌شده AKG با قابلیت Dolby Atmos ارائه می‌شود که خروجی صوتی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌کند.
به نظر می‌رسد پیکربندی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تنها نسخه موجود Galaxy Tab S6 Lite (2022) در حال حاضر باشد. ما هنوز نسخه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی را نمی‌بینیم، اما ممکن است متعاقباً در دسترس باشد. گلکسی تب اس ۶ لایت ۴/۶۴ گیگابایتی حدود ۴۲۰ دلار قیمت دارد که بسیار بالاتر از قیمت مدل قبلی است.
توجه داشته باشیم که Galaxy Tab S6 Lite قبلی از ارتقای اندروید ۱۲ با پشتیبانی نرم افزاری گسترده برای سال آینده بهره‌مند شده است. انتظار داریم حداقل یک ارتقاء سیستم عامل برای Galaxy Tab S6 Lite 2022 Edition در سال آینده شاهد باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایشنامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«رازی بین من و تو» نوشته محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاریست که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایشنامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6089724 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی