Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:52:37 GMT

کالا موجود و تب خریدهای هیجانی در حال فروکش‌کردن است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۸۶۴

کالا موجود و تب خریدهای هیجانی در حال فروکش‌کردن است

سومین روز از طرح اصلاح سیاست‌های ارزی نشان می‌دهد که تقاضای خرید فروکش کرده و در اغلب شهرهای صف‌های خرید در حال برچیده‌شدن و تب خریدهای هیجانی در حال فروکش‌کردن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس با آغاز اجرای طرح اصلاح سیاست های ارزی و یارانه ای و اعلام نرخ کالاهایی چون، مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن از روز پنجشنبه شاهد شکل گیری صف‌های خرید مقابل برخی از فروشگاههای بزرگ در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم زیرا شهروندان به دنبال خرید این کالاهای موجود با نرخ های قبل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی معتمدی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیشتر گفته بود: جراحی بزرگ اقتصادی و اصلاح پرداخت یارانه‌ها را به نفع اقشار مختلف بوده و مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و نسبت به احتکار خانگی اقدام نکنند چرا که اقلام تاریخ مصرف دارند و احتمال فساد پذیری برخی کالاها وجود دارد.

او این اطمینان را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد داده بود که توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز مردم در حال انجام و ورود کالاهای اساسی به روز در سطح شهرستان صورت می گیرد و در این خصوص هیچ‌گونه مشکل و کمبودی نداریم.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگاران صبح زاگرس در شهر های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از عصر روز گذشته جمعه 23 اردیبهشت تا حدود زیادی از تب خرید های هیجانی مردم  در فروشگاه ها کاسته شده و مواد خوراکی به وفور در دسترس خریداران قرار دارد.

رصد میدانی فروشگاههای شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیز نشان می دهد که قفسه های مربوط به عرضه مرغ ، تخم مرغ،  روغن خوراکی، ماکارونی و سایر اقلام خوراکی فراوان دیده می شود و شرایط آرامی در حال رقم خوردن بوده و مردم نگران دریافت کالا نیستند.

تصاویر و فیلم ها از روز پنجشنبه تا امروز گرفته شده و بروز رسانی تصاویر و فیلم ها انجام و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

تصاویر توزیع مرغ و روغن امروز در فروشگاه های کهگیلویه

توزیع مرغ منجمد بین عاملین روستاهای شهرستان دنا روز گذشته 23 اردیبهشت

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد