Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم مهری روز شنبه در حاشیه برگزاری ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه به خبرنگار ایرنا گفت: نظارت بر توزیع و بررسی روزانه و به هنگام موجودی کالاهای مورد نیاز شهروندان در واحدهای عرضه نظیر فروشگاهها و مغازه ها به عنوان شاخص مورد توجه و در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی ارز ترجیحی از سوی دولت در چند روز گذشته، اظهار داشت: مردمی شدن طرح از سوی دولت در دست اقدام و اجرا است و حضور پویا، فعال، چشمگیر و شبانه روزی ستاد تنظیم بازار در این روزها بیش از پیش ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: تقویم زمان بندی جلسات برگزاری ستاد تنظیم بازاردر این ایام باید متفاوت باشد و در این راستا پیشنهاد می شود که جلسات ستاد روزانه در محل فرمانداری شهرستان با حضور مسئولان برگزار شود.

مهری ضمن قدردانی از هماهنگی  مسئولان اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، خاطرنشان کرد: دستگاههای خدمات رسان شهرستان هماهنگ و همسو  با هدف خدمات رسانی به شهروندان در روزهای اخیر به خوبی وظایف خود را انجام دادند که قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه در شهرستان برای ذخیره کالاهای اساسی انبار سردخانه نداریم ، اضافه کرد: با توجه به این محدودیت به دستگاههای تامین کننده اقلام و کالاهای اساسی توصیه می شود که با نیاز سنجی کالاهای مورد نیاز شهروندان به طور روزانه تامین و توزیع شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان  ارائه گزارش روزانه را در دستور کار خود قرار دهند تا گزارشهای دریافتی پس از ثبت در دبیرخانه به عنوان گزارش عملکرد به استان ارائه شود.

مهری افزود: نظارت کامل به توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان، کیفیت بهره برداری را بالا می برد.

وی با بیان اینکه برخی از کسبه با گرانفروشی به التهاب بازار دامن می زنند، اظهار داشت: تعدادی از کسبه به تخلف عادت کردند ، مقررات را رعایت نمی کنند و با این کار خود به التهاب بازار دامن زده و دولت را تخریب می کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در مقابل برخی از کسبه عملکرد و سابقه خوبی در بازار دارند و شناسایی و تقدیر از کسبه ای که با عملکرد خوب به آرامش بازار کمک می کنند در دستور کار قرار گیرد.

مهری با بیان اینکه  مدیریت بازار با به بهره گیری از تعامل  بین دستگاهی راهکار مناسبی برای خدمات رسانی بهتر است، ادامه داد:  امروز  محل کارزار و سربازی ما در جبهه تعادل بخشی وضعیت بازار برای رفاه شهروندان تعریف شده است.

وی تاکید کرد: کارگروه آرد و نان به طور مرتب برگزار شود و قیمت گذاری نهایی کالاها در ستاد تنظیم بازا نهایی و پس از مصوب شدن اعلام و اجرا شود.

این مسئول یادآورد شد: با تاکید مقام معظم رهبری درخصوص بهینه سازی وضعیت اقتصادی و معیشت مردم هدفمند سازی یارانه ها طی روز های اخیر اجرایی شده و بخشی از یارانه ها در اختیار مردم قرار گرفته است پیش از این، ارز دولتی به دست افردی می رسید که که خروجی لازم را نداشت  که با تلاش دولت سیزدهم و مجلس یازدهم این کار به شکل قانونمند و متعادل و متعارف در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا ، اعضای ستاد تنظیم بازار پس از نشست طی گشت مشترک از چند فروشگاه زنجیره ای و مغازه عرضه اقلام پروتئینی بازدید کردند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها ارز ترجیحی ستاد تنظیم بازار فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارز ترجیحی ستاد تنظیم بازار فیروزکوه ارز ترجیحی ستاد تنظیم بازار فیروزکوه شهرستان فیروزکوه ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند