Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر بصیرنیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با محوریت «همایش سراسری شوراها در گرگان» برگزار شد، اظهار کرد: نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی در سراسر کشور» به مدت دو روز در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در گلستان برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت روز شوراها تصریح کرد: در استان گلستان نزدیک به ۳ هزار و ۲۲۸ نفر به عنوان شوراهای روستا فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی گلستان با گلایه از اینکه شوراها به صورت تخصصی تعیین نشدند، ابراز کرد: متاسفانه شوراها به صورت تخصصی در شهر و روستاها تعیین نشدند و جایگاه واقعی شوراها دیده نشدند.

بصیرنیا با بیان اینکه ۲ مهمان ویژه در «نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی در سراسر کشور» در گلستان حضور دارند، خاطرنشان کرد: در روز ۲۷ اردیبهشت ماه پذیرش مهمان‌ها را از سراسر استان‌ها خواهیم بود و دو مهمان ویژه از جمله صادقی «رئیس دبیرخانه شورای کشور» و جمالی‌نژاد معاون امور عمرانی کشور» در این اجلاسیه حضور دارند.

رئیس شورای اسلامی گلستان افزود: افتتاحیه این اجلاسیه با حضور اعضای شوراهای استان، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان، رئیس شورای شهرستان‌های استان و نمایندگان گرگان و آق‌قلا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمانان این اجلاسیه در روز جمعه به استان‌های خود برخواهند گشت، اظهار کرد: روز دوم اجلاسیه به صورت تخصصی در هتل جهانگردی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

بصیرنیا هدف از برگزاری این اجلاسیه را رساندن پیشنهادات شوراها به گوش تهران برشمرد و افزود: در این همایش پیشنهادات جمع‌بندی شده و به شورای استان‌ها سپس به مجلس انتقال داده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی گلستان تصریح کرد: از اهداف مهم این اجلاسیه می‌توان به اصطلاح و تقویت جایگاه‌های شهرداری کشور و اصلاح و تقویت جایگاه‌های شوراهای کشور اشاره کرد.

بصیرنیا با اشاره به اینکه تعداد ۳ هزار و ۴۰۳ نفر اعضای شورا در گلستان وجود دارد، گفت: در شورای روستا تعداد ۳ هزار و ۲۲۸ نفر، شورای شهر ۱۷۵ نفر، شورای شهرستان ۷۴ نفر، شورای بخش تعداد ۱۳۵ نفر و شورای استان تعداد ۱۴ نفر در گلستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: نخستین شوراهای اسلامی گلستان رئیس شورای اسلامی گلستان شوراهای اسلامی رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر