Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی گفت: محموله ۲۰۰ تنی روغن خوراکی وارد استان شده و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این روغن‌ها با نرخ جدید در حال توزیع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مهدی جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله 200 تنی روغن خوراکی وارد استان شده و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این روغن‌ها با نرخ جدید در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مشکلی در تامین روغن خوراکی نداریم و مردم در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: اعلام نرخ‌های جدید چهار قلم کالای اساسی در روز گذشته سبب شد که برخی فروشگاه‌ها با قیمت جدید و برخی با قیمت قدیم روغن را به فروش برسانند که تشکیل صف در برخی فروشگاه‌ها از جمله اتکا در شهر بیرجند را به همراه داشت.

جعفری گفت: فروشگاه اتکا بیرجند روغن با قیمت قدیم در انبار داشته که روز گذشته عرضه آن با همان قیمت باعث تشکیل صف در این فروشگاه شد و وضعیت به‌سرعت سامان یافت.

650 تن روغن خوراکی احتکار‌شده در استان خوزستان کشف شدعرضه روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات تولید قبل با قیمت‌های جدید34 تن روغن و 25 تن شکر احتکاری در استان گیلان کشف شد

وی تصریح کرد: تاکنون در سایر نقاط شهر تجمعی درخصوص خرید روغن نداشته‌ایم و درخواست ما از شهروندان این است که به اندازه نیاز خرید کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: البته ممکن است مردم نسبت به افزایش قیمت دغدغه داشته باشند اما از لحاظ تامین و عرضه روغن مشکلی در استان نداریم.

وی اظهار داشت: در تولید و تامین سایر کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم‌مرغ و لبینات هم مشکلی نداریم و وضعیت تامین و عرضه کالاها روزانه در استان رصد می‌شود.

انتهای پیام/ 252/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق پورسالم بیان کرد: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک نام‌گذاری شده است. در این هفته برای افزایش آگاهی مردم و ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها توزیع کیسه‌های پارچه‌ای بین مردم و فروشگاه‌ها است.

وی از آغاز توزیع هزار کیسه پارچه‌ای بین نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در استان خبر داد و افزود: کیسه‌های پلاستیکی با منشاء نفت از پلیمر‌هایی تشکیل شده‌اند که به‌سختی تجزیه می‌شوند و ماندگاری آنها در طبیعت ۴۰۰ سال است، اما کیسه‌های پارچه‌ای دارای بافت‌های گیاهی هستند که بعد از ۴ تا ۵ ماه در طبیعت تجزیه می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر تولید کمتر زباله، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، کاهش هزینه و مقاومت بیشتر را از مزایای کیسه‌های پارچه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر هیات دولت با هدف مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها و حفاظت از محیط‌زیست، گفت: به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابلاغ شده تا از دادن کیسه پلاستیکی رایگان به مشتریان خودداری کنند.

پورسالم یادآور شد: این کار در بسیاری از کشور‌ها اجرا می‌شود و در کاهش مصرف پلاستیک نقش موثری داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل