Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکات الزهرا صفی و تنیسور بلژیکی در بخش دو نفره تور جهانی تهران قهرمان شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفتمین روز رقابت‌های تور جهانی زیر ۱۸ سال در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال بخش دونفره در زمین‌های تنیس آپت استقلال برگزار شد.

مشکات الزهرا صفی پس از رسیدن به فینال بخش انفرادی، در فینال دونفره این رقابت‌ها به همراه کات کوپه از بلژیک به مصاف تیم ترکیه رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه (۱–۶ و ۱–۶) به سود نمایندگان ایران و بلژیک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب نمایندگان ایران - بلژیک به راحتی صاحب عنوان قهرمانی سطح ۳ تور جهانی در بخش دختران شدند و در بخش پسران نمایندگان تونس و لهستان با نتیجه (۲–۶ و ۳–۶) تیم‌ قزاقستان را از پیش رو برداشتند تا تکلیف تیم قهرمان در این بخش نیز مشخص شود. ‌

در حال حاضر مرحله نیمه نهایی بخش پسران مابین کسری رحمانی از ایران و تیاگی از هند در حال برگزاری است.

به این ترتیب این مسابقات فردا (یکشنبه) با برگزاری فینال بخش انفرادی به پایان می‌رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده‌ مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و امیرهمایون صدری مدیریت بازی‌ها را برعهده دارد.

اخبار داغ 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشکات الزهرا صفی تورجهانی تور جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 748347

دیگر خبرها

  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • قهرمانی دختران تنیسور در غرب آسیا
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی