Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:42:42 GMT

اتصال چهار حلقه چاه آب آشامیدنی باقرشهر به شبکه توزیع آب

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۱۴۱

اتصال چهار حلقه چاه آب آشامیدنی باقرشهر به شبکه توزیع آب

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، امید صابری مدیر امور آبفای کهریزک با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در بخش کهریزک اظهار کرد: به منظور تامین منابع آب پایدار و رفع دغدغه چندین ساله شهروندان کهریزک در زمینه کمبود آب آشامیدنی این شهر به ویژه در روزهای گرم سال، چاه های شماره ۱۰ ، ۱۸، ۲۳ و ۲۴ باقرشهر به مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی شهر کهریزک وصل شدند و امکان بهره برداری از این چاه ها در آینده نزدیک فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای رفع کامل مشکل کمبود آب آشامیدنی شهر کهریزک یک طرح بزرگ انتقال آب پیش بینی و در حال اجرا است؛ افزود: طرح اتصال شبکه توزیع آب کهریزک به شبکه تامین و انتقال آب آشامیدنی باقرشهر چند ماه است که از سوی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران در حال انجام است و هم اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را سپری می کند.

مدیر امور آبفای کهریزک زمان پایان عملیات اجرایی این طرح را نیمه خرداد ماه آینده اعلام کرد و گفت: با اجرای کامل این طرح و اتصال شبکه توزیع آب شهر کهریزک به شبکه تامین و انتقال آب باقرشهر، مشکل تامین پایدار آب شهر کهریزک به ویژه در فصل گرم سال برطرف خواهد شد.

صابری در پایان با اشاره به کمبود شدید منابع آبی در جنوب تهران و لزوم صرفه جویی حداکثری شهروندان خاطرنشان کرد: شهرهای جنوبی تهران به ویژه شهر کهریزک به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی با کمبود شدید منابع آبی رو به رو هستند از همین رو برای مواجه نشدن با کم آبی و سپری کردن بدون تنش فصل گرم سال، همچنان نیازمند همراهی و همکاری مردم و شهروندان در رعایت الگوهای مصرف و صرفه جویی حداکثری هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آب آشامیدنی شهر کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار