Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: مشکلی از لحاظ عرضه محصولات نداریم و کمبود ایجاد شده محصولات هم تا ساعاتی دیگر به سرعت برطرف می شود.

به گزارش قدس آنلاین، امراللهی اظهار کرد: با پیگیری از اتحادیه مرغداران میهن طی ساعات قبل، مشکلی از لحاظ عرضه نداشته‌ایم و متاسفانه از سمت فروشگاه و میادین واریز وجه و مبادلات انجام نشده و طی صحبتی که با مدیران فروشگاه های زنجیره ای هم داشته ایم، ظرف یک ساعت آینده باید این مشکل برطرف شود، چراکه ما از لحاظ تولید و عرضه به هیچ وجه مشکلی در این بخش نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد، ظرف یک ساعته آینده باید این مشکل رفع و کالاها تامین شود، چراکه طبق اعلام اتحادیه مرغداران میهن مازاد کالا با قیمت مصوب در این بخش داریم و باید تخم مرغ در سطح میادین و میوه تره بار هرچه سریعتر عرضه شود.

پیش از این اعلام شده بود که هیچ مشکل و کمبودی در بحث تامین کالای اساسی وجود ندارد و روزانه کالاها روانه بازار می شوند و مشکل خاصی در بحث تولید هم نداریم، چراکه سه شیفته کارخانه ها در حال فعالیت هستند و در شبکه‌های توزیع، عرضه انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آخرین وضعیت بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است