Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین فرمانده قرارگاه قربِ خاتم الانبیاء(ص) در بازدید از غرفه انتشارات «دارالصالحین» که ۱۲۰ اثر مکتوب و دیجیتال آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی را در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نمایش گذاشته، اظهارداشت: امثال آیت الله یعقوبی شجره‌‌ای هستند که سایه آنها بر سر رزمندگان اسلام است و سایه آنها مانع نفوذ شیطان در مغز رزمندگان اسلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از قم مهندس محمد ستاری وفایی در مورد نقش علما گفت: عالمانی که در مسیر امام و مقام معظم رهبری حرکت می کنند مانند پیشوایان کوچکی هستند و هر کس که ولایت را درست قبول کند خداوند کمکش می کند چه برسد که آیت الله العظمی باشد.

وی ادامه داد: اما اگر فردی آیت الله العظمی هم باشد اما کوچکترین زاویه ای با ولایت داشته باشد شبیه به خفاش است و اگر شبانه روز به نماز و روزه و عبادت بپردازند کافی نیست.

وی گفت: توصیه می کنم کتاب شبیه به خفاش را بخوانید که در این کتاب آمده که ولایت اساس است و اگر چه نماز و روزه و امثال آن اصل است اما باید در کنار ولایت باشد.

این نویسنده کتاب سیروان و کتاب‌های دفاع مقدس افزود: در آیه ۶۵ نساء آمده : (قسم به خدای تو که اینان اهل ایمان نمی شوند مگر آنکه در خصومت و نزاعشان تنها تو را حکم کنند و آنگاه به هر حکمی که کنی اعتراض نداشته، کاملا تسلیم باشند).

وی گفت: هر چه ولی بگوید باید از ته دل قبول کنید تا خداوند قبول کند که ایمان دارید در غیراین صورت از دین و اعتقاد خارج شدید.

وی تاکید کرد: علمای در راه ولایت درختانی هستند که سایه شان سر رزمندگان اسلام است و اگر نباشند شیطان مانند آفتاب بر سر این ها می زند.

گفتنی است که به همراه مهندس محمد ستاری وفایی، دکتر صدر الحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا و دکتر جواهری از پیشکسوتان سپاه پاسداران و مهندس بهمن‌‌پور معاون رادیو و تلویزیون های اسلامی و دکتر حسینی مدیر اجرایی انجمن پیشکسوتان سپاس، در غرفه آیت الله یعقوبی حضور به هم رساندند و از نزدیک با آثار ایشان آشنا شدند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رزمندگان رزمندگان اسلام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن