Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت از استقبال بیش از هزار نفر از شهروندان تهرانی از امکانات تفریحی و ورزشی مجموعه بانوان بوستان ولایت طی دو هفته اخیر خبر داد و گفت: بوستان بانوان منطقه ۱۹ با ازسرگیری اردوهای دانش‌آموزی پس از حضوری شدن مدارس با هدف بهره‌مندی بانوان و دختران از ظرفیت‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی و ارتقای سلامت جسمی و روحی و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین آنان، میزبان دانش آموزان تهرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: تمامی خدمات این مجموعه از جمله استفاده از باشگاه ورزشی، استخر روباز، پیست دوچرخه سواری، ترامپولین، گالری هنر و سایر موارد با ۲۰ درصد تخفیف به دانش آموزان، پرسنل آموزش و پرورش و فرزندانشان ارائه می‌شود.

به گفته وی علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از امکانات این بوستان می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل به نشانی بزرگراه شهید چراغی، مسیر کندرو، بوستان بانوان منطقه ۱۹ (ضلع شمالی بوستان بزرگ ولایت) مراجعه کنند.

کد خبر 5489495

منبع: مهر

کلیدواژه: ترامپولین شهرداری منطقه 19 تهران بوستان ولایت شهرداری تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی شورای شهر تهران شهردار تهران هفته سلامت شرکت مترو تهران یوسف نوری باستان شناسی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ذبیح الله خداییان یارانه بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند

غفور حضوری در بازدید از اردوگاه فرزندان امام (ره) اردبیل اظهار کرد: تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

او با اشاره به حضور شرکت کنندگان در اردوی تربیتی و تفریحی دانش آموزان مدارس منتخب در محلات هدف حاشیه نشین خاطرنشان کرد: این اردو‌ها با محوریت کانون‌های فرهنگی – تربیتی نور و شهید رجایی برگزار شد و امید و نشاط را دو رهاورد مهم اردو‌های تربیتی وتفریحی دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با شرکت در این اردوها، دانش آموزان در کنار دریافت مهارت‌های کارجمعی، ارتباط اجتماعی، تاب آوری، نوع دوستی و زندگی در شرایط سخت، امید و نشاط را در وجود خود تقویت و با روحیه مضاعف در جریان تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.

حضوری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام یافته و با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد که در جای خود کم سابقه است.

او ادامه داد: اردوی تفریحی و تربیتی دانش آموزان محلات هدف حاشیه نشینی در قالب تفاهم نامه همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و سازمان امور اجتماعی کشور در محل اردوگاه‌های فرزندان امام و مقدس اردبیلی برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی