Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو با تسریع در روند تامین قطعات، موفق به افزایش ۴۷ درصدی تولید خودروی کامل و بدون کسری قطعه و افزایش ۴۲ درصدی در صدور سند خودروها از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت ماه، ۷۱ هزار دستگاه خودروی کامل و بدون کسری قطعه تولید کرده که ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و اسناد بیش از ۶۲ هزار دستگاه خودرو را صادر کرده که نسبت به سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر، در همین بازه زمانی، ۶۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است.
در حال حاضر، تحویل روزانه خودرو به مشتریان به ۲۵۰۰ دستگاه رسیده است که بخش قابل توجهی از آن به صورت حضوری و در سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سطح کشور صورت می‌گیرد.
در شرایط کنونی، رویکرد تولید کامل و بدون کسری در ایران خودرو در حال جاری سازی است، به گونه ای که از ابتدای خردادماه، خودروی دارای کسری قطعه از خط تولید ایران خودرو خارج نخواهد شد.
این اقدام برای صیانت از حقوق مشتریان و سهامداران گروه صنعتی ایران خودرو صورت می گیرد، از کاهش هزینه و افزایش کیفیت محصولات به عنوان نتایج تولید خودروی کامل و بدون کسری نام برده شده است.
در حال حاضر، خودروهای دارای کسری قطعه در تمامی سایت های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به کم ترین میزان در دو سال گذشته رسیده است. در روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه، خودروهای کف ایران‌خودرو به ۲۵ هزار دستگاه رسیده که زودتر از موعد تعیین شده توسط رییس جمهوری محترم است.
بر اساس وضعیت تکمیل و تحویل خودرو به مشتریان، در حال حاضر تعهدات معوق نیز به حدود شش هزار دستگاه رسیده است.
در حال حاضر تولید بدون کسری و کامل در گروه صنعتی ایران خودرو حدود ۶۰ درصد از تولید روزانه را به خود اختصاص داده که از ابتدای خردادماه این عدد به صد درصد خواهد رسید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گروه صنعتی ایران خودرو هزار دستگاه حال حاضر کسری قطعه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود