Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن آصفی پیش از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در جریان سفر اخیر ریاست جمهوری به استان قزوین و با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی، اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان جهت تکمیل و بهره برداری رساندن پروژه مرکز عملیات پشتیبانی امداد و نجات انجیلاق و 10 میلیارد تومان برای تکمیل سایر پایگاه های استان قزوین توسط دولت اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در سفری که رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ایام نوروز امسال به قزوین داشت، مقرر شد مبلغ 50 میلیارد تومان نیز از ردیف اعتبارات ملی جمعیت برای تکمیل پروژه انجیلاق استان قزوین اختصاص داده شود.

آصفی در ادامه به طرح «سفیران بشر دوستی» اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتکارات مطرح شده از سوی قزوین بود و در حال حاضر نیز استان ما به عنوان دبیرخانه طرح ملی سفیران بشر دوستی پیگیر امور مرتبط با آن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: تلاش می کنیم تا این طرح در آینده به صورت بین المللی برگزار شود و در این مسیر با دعوت از نماینده فدراسیون جهانی صلیب سرخ، شرایط را برای تحقق این موضوع هموار کنیم چراکه باور داریم اگر هدف از اجرا و توسعه این طرح موضوعاتی مانند گسترش صلح، بشردوستی و انسان دوستی است، ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای مدعی در این عرصه مطرح است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، دبیرخانه جشنواره ملی و بین المللی «رفیق خوشبخت ما» نیز با هدف ترویج روحیه نوع‌دوستی و بزرگداشت خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به قزوین واگذار شده است.

آصفی خاطرنشان کرد: با تشکیل مجمع خیرین در قزوین فعالیت های ارزشمندی در موضوعات مرتبط صورت گرفته و به عنوان نمونه می توان به حجم بالای کمک های ریالی مردم قزوین در جریان رسیدگی به آسیب دیدگان سیل استان لرستان اشاره کنیم که از این جهت در سطح کشور، استان سوم بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: ۹۰ خانه هلال در حال حاضر در مناطق مختلف استان قزوین فعالیت دارد و برنامه داریم در سال های پیش رو توسعه و گسترش این مجموعه ها را به جهت ارائه خدمات مورد نیاز در دستور کار قرار دهیم

آصفی همچنین بیان کرد: داروخانه هلال احمر استان در ردیف دو داروخانه برتر کشور در مجموعه هلال احمر مطرح شده و گردش مالی آن طی دو سال اخیر به رقمی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین هلال احمر خیرین جمعیت هلال احمر هلال احمر استان میلیارد تومان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا سالم پیدا شد

یسنا دختر گمشده ۴ ساله کلاله‌ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از ۴ روز سالم در میان زمین‌های کشاورزی پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ،قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن دختر گمشده کلاله‌ای اظهارداشت: کایت‌سوار نیشابوری داوطلب جمعیت هلال احمر دقایق پیش دختر گمشده کلاله‌ای را پیدا کرد.

وی با اشاره به پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله ای اظهار داشت :دختر گمشده کلاله ایی پس از پنج روز عصر امروز با کمک کایت سوار نیشابوری پیدا شد.

 

.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در دومین پرواز امروز  کایت سوار داوطلب جمعیت هلال احمر یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله ای در زمین کشاورزی پیدا شد.

 قاسم غریب آبادی افزود:اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه 9 اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین