Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:08:58 GMT

از توقیف موتورهای سنگین تا کشف انبار روغن و شکر احتکاری

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۴۴۸

از توقیف موتورهای سنگین تا کشف انبار روغن و شکر احتکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران امروز از توقیف ۳دستگاه موتورسنگین خارجی ۱۴۰۰ سی سی قاچاق به ارزش ۱۶میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد، خبر داد.

وی اظهار کرد: به‌منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم شهروندان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، اضافه کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی، ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین «۱۴۰۰ سی سی» فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.

این مسؤول ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را براساس نظر کارشناسان ۱۶ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: موتورهای سنگین قاچاق به پارکینگ انتقال و راکبان آن نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف انبار روغن و شکر احتکاری در محمودآباد 

محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از کشف ۲۵ تن شکر و ۴ هزار و ۷۳۵ کیلوگرم روغن احتکاری در بخش سرخرود آن شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد:  در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در فروشگاه اقدام به احتکار روغن و شکر کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش سرخرود قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، بیش از  ۲هزار تن شکر و بیش از ۴هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توقیف و متهم نیز به مرجع قضائی شهرستان معرفی شد.

این مسوول، ارزش اموال مکشوفه احتکار شده را به زعم نظرکارشناسان، ۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست.

حسین‌زاده در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران احتکار توقیف موتور سنگین استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم