Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاری با بیان اینکه برخورد قاطعانه با مخلان امنیت در دستور کار است، گفت: معاندان و رانت‌خواران به دنبال شایعه و تشویش اذهان عمومی هستند و با مخلان امنیت بدون مماشات برخورد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح اقتصادی دولت سیزدهم به عنوان هدفمند کردن یارانه ها آغاز شده و همانگونه که مردم در بخش سلامت و واکسیناسیون کرونا همکاری کردند و به مرحله خوبی رسیدیم، امروز لازم است که در انقلاب اقتصادی که قطعا آثار خوبی برای سفره مردم و اقتصاد دارد، همراهی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه، دست برخی از سودجویان قطع می شود، افرادی که از پرتو ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی تاکنون میلیاردها تومان به جیب زده اند و به جای تقویت سفره های مردم، جیب های خود را تقویت کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: با اجرای این طرح، افرادی فرصت طلب که دستشان کوتاه می شود، اقدام به شایعه سازی و تخریب و تشویش اذهان عمومی هستند که قطعا با این افراد به شدت برخورد می شود.

ستاری گفت: افرادی که به دنبال این هستند که امنیت را خدشه دار کنند و همچنین کسانی که در بازار اخلال و مشکلاتی ایجاد کنند به عنوان مخلان امنیت و مخلان اقتصادی مورد برخورد جدی قرار می گیرند و در این راستا مماشاتی نداریم.

وی بیان کرد: منافقان، رانت خواران و معاندان سعی دارند تا از این فرصت استفاده کنند و امنیت را خدشه دار کنند که با این افراد برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: ذخیره کالای اساسی در بازار وجود دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست و به همه فرمانداران دستور داده شده که با اخلالگران امنیت و اقتصاد به شدت برخورد شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مخلان امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد