Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@10:14:17 GMT

بیعت حاکم دوبی با محمد بن زاید به عنوان رئیس امارات

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۷۳۷

بیعت حاکم دوبی با محمد بن زاید به عنوان رئیس امارات

«محمد بن راشد آل مکتوم» معاون رئیس و نخست وزیر کشور امارات و حاکم دوبی با «محمد بن زاید» حاکم امارت ابوظبی به عنوان رئیس کشور امارات بیعت کرد.

به گزارش جنوب نیوز، محمد بن راشد آل مکتوم قصیده ای به مناسبت درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس کشور امارات در توییتر خود منتشر کرد که این قصیده حاوی ابیاتی در بیعت با محمد بن زاید حاکم امارت ابوظبی به عنوان رئیس کشور امارات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بن راشد آل مکتوم همچنین تصویری از خود با شیخ محمد بن زاید آل نهیان حاکم ابوظبی همراه با این قصیده منتشر کرد.

خلیفه بن زاید آل نهیان حاکم ابوظبی و رئیس دولت امارات متحده عربی روز گذشته(جمعه) درگذشت و از سوی این کشور سه روز تعطیل و ۴۰ روز عزای عمومی در امارات اعلام شد.

خلیفه بن زاید بزرگ‌ترین فرزند «زاید بن سلطان آل نهیان» مؤسس دولت امارات و ولی‌عهد او بود و پس از فوت پدرش حاکم ابوظبی شد و شورای عالی اتحاد امارات در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۰۴ او را به عنوان رئیس امارات انتخاب کرد.

او در سال ۱۹۴۸ در منطقه الشرقیه امارت ابوظبی به دنیا آمد و تحصیلات پایه خود را در شهر العین به پایان رساند، او دومین رئیس دولت امارات از زمان تأسیس این کشور در تاریخ ۲ دسامبر ۱۹۷۱ و شانزدهمین حاکم امارت ابوظبی است.

منبع: ایرنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: عنوان رئیس امارت ابوظبی محمد بن زاید کشور امارات آل نهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ربات مذکور نه تنها باک خودرو را پر می کند، بلکه با کمک یک اپلیکیشن در وقت کاربر نیز صرفه جوی می کند. این اپ تضمین می کند فرد مقدار دقیق سوخت مورد نیاز برای سفرش را دریافت کند. 2 ماه قبل شرکت مذکور از برنامه پایلوت ربات سوختگیری خبر داده بود. البته توسعه این ابزار یک سال طول کشید. ربات مذکور طوری توسعه یافته تا نه تنها حافظ محیط زیست باشد، بلکه خطر بیرون ریختن سوخت نیز کاهش یابد.

هنگامیکه افراد به یکی از ایستگاه های ADNOC می رسند، می توانند نوع سوخت را انتخاب و روی یک نمایشگر لمسی یا اپلیکیشن موبایل ضربه بزنند. در مرحله بعد بازوی رباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می کند نازل هنگام سوختگیری به طور صحیح قرار گرفته است، فرایند سوختگیری را انجام می دهند.

دوربین ها و حسگرهای مختلف فرایند سوختگیری را رصد می کنند و همزمان تضمین می شود همه فعالیت ها به طور ایمن و متناسب انجام شود. پس از پایان یافتن سوختگیری، بازوی رباتیک نازل را عقب می کشد و فرد می تواند محل را ترک کند.

کارمند رباتیک پمپ بنزین بخشی از استراتژی 5 ساله شرکت برای تضمین آن است که خودروها بهتر سوختگیری کنند.

کد خبر 6090533 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟