Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک موسیقی‌دان معتقد است فعلا برای ارزیابی عملکرد دولت رییسی زود است و باید صبر کنیم تا نتایج را ببینیم.
هادی آرزم، نوا‌زنده و آهنگساز در واکنش به اظهارات ابراهیم رییسی، رییس جمهور و پرداخت یارانه مستقیم به اقشار نیازمند جامعه به خبرنگار خبرگزاری آریا گفت: زمان کمی از شروع دولت آقای رییسی می‌گذارد آن هم درشرایطی که ایشان دولت را تحویل گرفته‌اند، در نتیجه باید منتظر ماند و خروجی تصمیمات را دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: یارانه در حال حاضر تصمیم مثبتی است اما به شرط اینکه قیمت اجناس دوباره افزایش نجومی پیدا نکند. در کنار این موضوع باید مشکلات به صورت ریشه‌ای حل و فصل شوند. هرچند این اقدام یک درمان موقتی است اما اقتصاد کشور همانطور که خودشان اعلام کردند نیاز به یک جراحی اساسی دارد.
این آهنگساز تاکید کرد: ما امیدواریم که شرایط بهتر می‌شود. بلاخره اگر این امید نباشد، ادامه زندگی سخت خواهد شد. اما باور داریم که در نهایت شرایط اقتصادی به یک ساحل آرامشی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

کد خبر 6089512 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم