Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:30:57 GMT

۲۸ تن مرغ در قرچک توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۸۹۵

۲۸ تن مرغ در قرچک توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمدحسینی روز شنبه در جریان بازدید از فعالیت واحدهای صنفی شهرستان قرچک گفت: به منظور ایجاد آرامش در بازار مصرف و برطرف شدن نیاز مردم به مرغ و گوشت سفید، بیش از ۲۸ تن مرغ منجمد و گرم دولتی با نرخ هر کیلوگرم ۳۳۰ هزار ریال در مناطق مختلف قرچک از روز گذشته توزیع شد.

وی اظهار داشت: ایجاد آرامش در بازار مصرف مهمترین هدف کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک است از این روز از روز سه‌شنبه هفته گذشته تاکنون، به طور مستمر مرغ مورد نیاز مردم تأمین در مناطق مختلف شهرستان توزیع گردید و امروز بازار مرغ شهرستان به ثبات لازم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسینی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف قرچک از روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه تاکنون گفت: در اجرای این طرح، ۱۰ گروه ۳ نفره در دو نوبت صبح و عصر بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی نظارت داشته و ضمن بررسی وضعیت بازار، موجودی انبارها و نحوه توزیع کالاهای اساسی، با اخلالگران اقتصادی، گرانفروشان، کم‌فروشان و محتکرین برخورد جدی می‌کنند.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح نظارت بر بازار، بیش از ۴۰ واحد صنفی متخلف در مناطق مختلف شهرستان قرچک با عناوین گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، فروش اجباری کالا و ممانعت از عرضه کالا شناسایی شده و در مجموع، برای متخلفین بیش از ۱۶ میلیارد ریال جریمه صادر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی قرچک گفت: مردم اطمینان داشته باشند که بازرسان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف ، بسیجیان قرارگاه شهید امانی اتاق اصناف و دیگر ارگان‌های نظارتی با پشتیبانی دستگاه قضایی، بر بازار شهرستان نظارت جدی و دقیق داشته و اجازه نمی‌دهند که هیچ خللی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ایجاد شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی قرچک گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی قرچک گوشت مرغ وزارت جهاد کشاورزی قرچک گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد

فرماندار ایلام گفت: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان ایلام اظهار کرد: مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه مستلزم تمهیدات لازم و از قبیل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به همت اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی شاهد بحران سیلاب در سطح شهرستان نبودیم.

فرماندار ایلام ادامه داد: در توزیع آب روستایی، با توجه به اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد تا آب مصرفی کشاورزی و شرب مردم تأمین شود.

نادری تاکید کرد: ترمیم به موقع شکستگی و رفع آن از مطالبات به حق مردم است که باید در اسرع وقت مرتفع اجرا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

ادامه داد: با کمک دهیاران و شوراها، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد جهت پیشگیری از بروز هرگونه آتش‌سوزی در مراتع وجنگل‌ها تدابیری اندیشیده شود.

کد خبر 751224

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم