Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@07:35:27 GMT

مرغ را اینجا ارزان تر بخرید/قیمت هر کیلو مرغ ۵۹۸۰۰ تومان!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۸۹۹

مرغ را اینجا ارزان تر بخرید/قیمت هر کیلو مرغ ۵۹۸۰۰ تومان!

قیمت مرغ امروز در میدان میوه و تره بار تهران کاهش یافته و هر کیلوگرم از این محصول 56900 تومان به فروش می‌رسد که  پایین تر از نرخ مصوب 59800 تومانی خود است.

روز پنج شنبه با کمبود مقطعی مرغ، تخم مرغ روغن مواجه بودیم که از امروز این محصولات با قیمت جدید خود و فراوان در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت روغن 1.3 لیتری 107 هزار تومان، روغن 5 کیلوگرمی 480 هزار تومان،روغن 800 گرمی 62 هزار تومان به فروش میرسد و محدودیتی برای عرضه این محصول وجود ندارد. 

بنابراین گزارش مرغ گرم که صبح امروز در میادین عمده فروشی با قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم 51 هزار تومان عرضه می شد هم اکنون به 47 هزار تومان کاهش یافته و پیش بینی می شود قیمت مرغ برای مصرف کننده فردا نیز کاهش یابد.

دولت در مصوبه جدید خود بعد از هدفمندی یارانه ها قیمت عمده مرغ گرم  را 55 هزار و 500 تومان تومان اعلام کرد که اکنون زیر قیمت خود به فروش می رسد.

گوشت قرمز اما امروز در میادین مشاهده نشد که خبرگزاری تسنیم دلیل این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟

به گزارش پارس نیوز، رصد بازار سکه و طلا طبق آخرین معاملات انجام شده تا لحظه انتشار این گزارش نشان می‌دهد که بازار همچنان در مسیر کاهش قرار دارد. ضمن اینکه بازار جهانی نیز امروز (یکشنبه) تعطیل بوده و تاثیر چندانی بر روند بازار داخل نداشته است. 

براساس آخرین معاملات انجام شده در بازار، سکه تمام طرح جدید به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشته است و در حال حاضر با بهای ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بدین ترتیب قیمت سکه طی این دور روز از هفته جاری (دیروز و امروز) نسبت به هفته گذشته بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افت بها داشته است؛ چراکه در آخرین معاملات پایانی هفته گذشته، سکه ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت داشت.

سکه تمام طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، امروز ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نیم سکه و ربع سکه نیز به‌ترتیب نسبت به هفته گذشته ۹۰۰ هزار تومان (نیم سکه) و ۴۰۰ هزار تومان (ربع سکه) نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است؛ در بازار امروز نیم سکه ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰  هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز هفت میلیون تومان دادوستد شد.

باتوجه به آرامش در بازارهای جهانی نیز  روند قیمتی در بهای طلا نیز کاهشی است؛ هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز ۱۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بود که نسبت به هفته‌ی گذشته ۵۶۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با بهای سه میلیون و ۴۰۷ هزار تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفت که ۱۳۲ هزار تومان ارزان‌تر از قیمت هر گرم طلا در آخر هفته گذشته است.

گفتنی است، مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت