Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:39:16 GMT

توقیف هفت تریلر حامل روغن خوراکی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۲۶۴

توقیف هفت تریلر حامل روغن خوراکی در کرمان

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، هنگام پایش خودروهای عبوری در محور کرمان - بم در ایستگاه بازرسی مرصاد، تعداد هفت دستگاه تریلر حامل انواع روغن خوراکی را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ها ۹۴ تن انواع روغن خوراکی که کارشناسان ارزش آنها را بیش از  ۴۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند،کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به تداوم طرح های برخورد با جرایم و تخلفات اقتصادی بصورت گسترده بیان کرد: در این رابطه هفت متهم دستگیر و به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان نیز از کشف ۲۲ تن روغن قاچاق که در حال حمل به مناطق شرقی کشور بود، خبر داد. 
سرهنگ اسحاق دریجانی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان هنگام کنترل محور ریگان - ایرانشهر یک دستگاه خودرو کشنده تانکردار را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۲ تن روغن خوراکی فاقد هرگونه مجوز که از مرکز کشور به مقصد شرق و نهایتا به منظور خروج از کشور بارگیری شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر