Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرمشهد گفت: اشاعه فرهنگ غربی، بی‌حجابی و مباحثی که در فرهنگ دینی ما وجود ندارد، زیبنده شهر حضرت رضا(ع) نیست. - اخبار استانها -

 حجت الاسلام حسن منصوریان در حاشیه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهدمقدس   اظهار داشت: درخواست‌ها و انتظاراتی از جانب مردم مشهد مقدس نسبت به اتفاق‌ها و ناهنجاری‌‌های فرهنگی شهر امام رضا(ع) مطرح شده است که به حق و بجاست؛ مشهدمقدس شهری مذهبی بوده و پایتخت معنوی ایران است، از این رو توقع می‌رود که در این شهر محیط معنوی حاکم گردد، رفتار مردم اخلاق‌مدارانه باشد و ناهنجاری‌هایی که منطبق با شهر امام رضا(ع) نیست، ظهور و بروز نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اشاعه فرهنگ غربی، بی‌حجابی و مباحثی که در فرهنگ دینی ما وجود ندارد، زیبنده شهر حضرت رضا(ع) نیست؛ مدیریت شهری را مدیران متدین تشکیل داده‌اند و هیچ مدیری نسبت به ناهنجاری‌ها نظر موافقی نداشته و همه نسبت به آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی ناراحت هستند. 

نائب رئیس شورای شهر مشهدمقدس: ساماندهی اراضی ارتش با همدلی میان دستگاه‌ها رقم خورد38 درصد بودجه شورای شهر مشهد به محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر اختصاص یافتعضو شورای شهر مشهد: ردیف بودجه مستقل برای حمایت از بانوان در نظر گرفته شد

منصوریان بیان کرد: وقوع برخی اتفاق‌ها، معلول علت‌هایی هستند که خلاصه در اختیارات مدیریت شهری نمی‌شود؛ مدیریت شهری سهم مداخله کمتری نسبت به پلیس، ستاد امر‌ به ‌معروف و نهی از منکر و قوه قضاییه دارد؛ این در حالی است پلیس بایستی نسبت به آسیب‌های اجتماعی مداخله داشته باشد و شهرداری در ادامه از آن حمایت و پشتیبانی کند. 

وی با اشاره به اینکه محکوم کردن مدیران در مجموعه مدیریت شهری، بی‌انصافی است، گفت: از سازمان‌ها و نهاد‌ها درخواست کردیم که کمک کنند تا بدون متهم کردن یکدیگر، نسبت به آسیب‌های فرهنگی مطالبه کرده و شاهد رقم خوردن اتفاق‌های خوب در سطح شهر باشیم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: اقدامات در حوزه مدیریت شهری و مباحث فرهنگی، بر مدار رعایت اخلاق در شهر است تا عفاف و حجاب و معنویت در شهر مشهد مقدس، متناسب با روح حضرت رضا(ع) باشد.

منصوریان بیان کرد: روز گذشته نشست بسیار خوبی در معیت آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با حضور مدیر کل اداره اطلاعات، استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و شهردار مشهد برگزار شد؛ فرمایشات نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به عنوان فصل الخطاب است و بنا شد به دور از حواشی تکلیف‌هایی که به دستگاه‌ها شده، مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد مدیریت شهری حضرت رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا