Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران با تصمیم مدیر شبکه یک سیما،، برنامه‌های «سیمای خانواده» و «امیدیه» شبکه یک سیما به نمایشگاه کتاب تهران منتقل شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به اهمیت و نقش تمدن‌ساز کتاب و ترویج کتابخوانی در رشد علمی و فرهنگی جامعه، شبکه یک سیما در دوره جدید و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، علاوه بر تهیه گزارش‌های متعدد و متنوع از اتفاقات و خبرهای این رویداد بزرگ و کم‌نظیر فرهنگی، برنامه های سیمای خانواده و امیدیه را تا پایان ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، به محل استقرار نمایشگاه امسال در مصلی امام خمینی منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا متقیان، تهیه‌کننده برنامه سیمای خانواده در این خصوص گفت: در این هفته میهمان‌های برنامه همگی به نوعی دستی در ادبیات و فرهنگ کشور دارند و کتاب‌های ارزشمندی را به مخاطبان معرفی خواهند کرد. زهرا قدیانی و معصومه توکلی از نویسندگان موفق  و مسعود پیرمرادیان مدیر مسئول دفتر نشر معارف مهمانان امروز برنامه سیمای خانواده‌اند.

تهیه‌کننده برنامه سیمای خانواده افزود: در این چند روز، در کنار گفت‌وگو با ناشران و نویسندگان، بخش‌های گزارشی و میان برنامه‌هایی مرتبط با حضور مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، مجریان و کارشناسان برنامه، شور و نشاط حاکم در نمایشگاه و جذابیت‌های کتاب و کتابخوانی را به خانواده‌های بیننده برنامه منتقل خواهند کرد.

برنامه "سیمای خانواده" از شنبه تا پنجشنبه ساعت 11:30 صبح پخش می‌شود.

برنامه "امیدیه" هم این هفته میزبان فعالان در حوزه کتاب خواهد بود. مصطفی هیودی، تهیه کننده برنامه امیدیه گفت: در چارچوب هویت برنامه، در این هفته، با کسانی که کسب و کارشان را با کتاب رونق داده‌اند، گفت‌وگو می‌کنیم و فرصت‌های اقتصادی موجود در این حوزه و فناوری‌های نوین و دانش بنیان مرتبط با کتاب، خواهیم پرداخت.

او اظهار داشت: از امروز شنبه نمایشگاه کتاب، استودیوی برنامه امیدیه می‌شود و با اجرای کیاداود اسفندیاری، هر بار با یکی از مؤلفان، ناشران و دست‌اندرکاران کتاب صحبت می‌کنیم.

هیودی افزود: در این برنامه، با مدیران نمایشگاه هم در خصوص اقتصاد نشر و همچنین پیشرفت ایران و انقلاب در سایه کتاب و نشر، گفت‌ؤگو خواهیم کرد و البته کتاب‌های مفیدی نیز به بینندگان معرفی می‌کنیم.

برنامه امیدیه کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که با محوریت معرفی کارآفرینان موفق که شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:15 از این شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

براساس برنامه ریزی انجام شده، همه مدیران و تهیه‌کنندگان برنامه‌های روتین شبکه یک سیما در این روزها ضمن حضور در نمایشگاه کتاب و بررسی فرصت‌های موجود برای تقویت فرهنگ کتابخوانی، جلساتی را در محل نمایشگاه برگزار خواهند کرد. 

مدیر 6 شبکه تلویزیون تغییر کرد + جزئیات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه یک رسانه ملی نمایشگاه کتاب کتاب شبکه یک رسانه ملی کتاب سیمای خانواده نمایشگاه کتاب شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار