Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:41:16 GMT

استاندار بوشهر: تعاونی مرزنشینان باید احیا شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۶۰۳

استاندار بوشهر: تعاونی مرزنشینان باید احیا شود

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از احمد محمدی‌زاده در نشست با مدیرکل گمرک و  فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود:در این راستا یک فعال اقتصادی برای تحقق این مهم به‌عنوان مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر تعیین شده است.

وی با اشاره به اصلاح ارز ترجیحی و اجرا طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از سوی دولت مردمی و انقلابی اضافه کرد: برای کمک به اجرای این طرح و اقتصاد جامعه باید زمینه افزایش ورود مواد غذایی مورد نیاز مردم فراهم شود زیرا وجود ۲ هزار فروند لنج تجاری در استان بوشهر ظرفیتی مهمدر این زمینه به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌زاده با اشاره به صدور مجوز سفر تجاری برای ۹۰۰ لنج در استان بوشهر گفت: بر اساس تصمیم گیری انجام شده نیمی از کالاهای این لنج‌ها باید تجاری و ۵۰ درصد دیگر مواد غذایی باشد.

وی با اشاره به تصویب آیین‌نامه ساماندهی کالای همراه ملوان در هیات دولت اظهار کرد: چون بخشی از این آیین‌نامه درآمد و هزینه است و باید مصوبه قانونی داشته باشد، در سران قوا مطرح و پس از تصویب برای اجرا ابلاغ می‌شود.


 

برچسب‌ها بوشهر مرزنشینان تعاونی احمد محمدی زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مرزنشینان تعاونی بوشهر مرزنشینان تعاونی احمد محمدی زاده استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از اتفاقات روز گذشته لیگ برتر برخورد شدید مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده بود که منجر به مصدومیت مدافع تراکتور و البته پارگی لب این بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!

در این صحنه به‌زعم تراکتوری‌ها، مهرداد محمدی با آرنج به صورت شجاع ضربه زده و باید از زمین اخراج می‌شد اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز شدت ضربه را چندان نمی‌دانستند که مستحق اخراج باشد.

با این حال شجاع بعد از بازی به دلیل پارگی شدید لب، با هشت بخیه راهی خانه شد تا شرایط چندان خوبی را نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229296 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس